Teles isdn-adapter doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiul

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2004
Berichten
3
Ik heb een PC met Windows 95 en een Teles BRI/16.3 ISDN-adapter met Capi 3.23 driver.
Nadat m'n harde schijf was gecrashed heb ik een nieuwe laten installeren, vervolgens alle programma's er weer opgezet. Alles werkt weer behalve de ISDN adapter. Alle software instellingen lijken goed, maar bij de hardware test en de de lijntest krijg ik foutmeldingen.
Het lijkt alof de isdn-adapter niet aangesloten is op de isdn-aansluiting maar dit is wel zo (heb ik geconroleerd).
Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
 
krijg je in apparaatbeheer geen uitroepteken bij je ISDN adapter ?? Het lijkt dat het hardware matig toch niet klopt. :confused:
 
Probeer het eens met deze driver http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=65609 Jij hebt ook nog een oude capi driver. Deze is met versie 3.30

Mocht je een gebruiksnaam en wachtwoord nodig hebben...

Drivers
All

Ik had vroeger ook altijd ellende met die Teles-kaart:confused:

[edit]Ik zie dat die standaard gebruikersnaam en wachtwoord niet meer werken. Je kunt onderaan bij het schermpje dat je krijgt kiezen dat je wilt doorgaan zonder een account aan te maken[/edit]
 
Laatst bewerkt:
probleem opgelost; nieuwe driver geinstalleerd (3.30i). Ik kreeg wel gelijk een melding dat er een conflict was met de geselcteerde irq; deze aangepast en nog wat geprutst in de bios (met dank aan de uitgebreide toelichting bij de driver!).
Nu doet ie het weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan