teletekstpagina

• Onderwerp starter Onderwerp starter keco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

keco

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2003
sinds enkele dagen krijg ik als ik een pagina van teletekst oproep die pagina in een html-opmaak. weet iemand hoe ik weer de normale pagina kan terug krijgen???
alvast heel erg bedankt.

Geplaatst door keco
sinds enkele dagen krijg ik als ik een pagina van teletekst oproep die pagina in een html-opmaak. weet iemand hoe ik weer de normale pagina kan terug krijgen???
alvast heel erg bedankt.

denk dat het niet kan. je kunt wel een ander lettertype kiezen, maar dat vind ik ook niks....
Volgens mij is daar een of andere vormgever aan de gang geweest die niet geslaagd is voor zijn eindexamen.
:mad:

en daarnaast hebben ze ook nog eens de handige knop weggelaten waarmee je een 2e of 3e, 4e, 5e vel enz. van een pagina tegelijk op je scherm kan plaatsen..................

Ik vind het een 'ramp' vernieuwing kan idd een verslechtering zijn. :confused:

Pasja, met dubbele haakjes naar rechts vlak erboven kan je naar de subpagina's, maar het blijft niks.

Gezina, bedankt voor de tip, maar de knop waarnaar ik eigenlijk zoek is de knop om 2,3 of 4 vellen tegelijk op de monitor te zetten. Met de >> (als je die tenminste bedoelt) kan ik wel een 2e, 3e enz. lezen, maar niet meer zoals in de "oude" teletekst, ALLE pagina's tegelijk op mijn monitor "projecteren".

Geplaatst door gast0225
Gezina, bedankt voor de tip, maar de knop waarnaar ik eigenlijk zoek is de knop om 2,3 of 4 vellen tegelijk op de monitor te zetten. Met de >> (als je die tenminste bedoelt) kan ik wel een 2e, 3e enz. lezen, maar niet meer zoals in de "oude" teletekst, ALLE pagina's tegelijk op mijn monitor "projecteren".

Ik vrees dat die optie 'getermineerd' is.:confused:!

Ik denk dat ze daar bij de NOS nu een brievenbus vol hebben met klachten. Je moet dus ff w88 en dan is daar het hoofd webdesign terug van wintersport en wordt die invaller ontslagen.....

Denk je ook niet Kees?

Geplaatst door pa3ajt
Ik denk dat ze daar bij de NOS nu een brievenbus vol hebben met klachten. Je moet dus ff w88 en dan is daar het hoofd webdesign terug van wintersport en wordt die invaller ontslagen.....

Denk je ook niet Kees?

hm,...... klagen bij de NOS heeft geen zin hoor.
alle mail wordt direkt weggegooid.

haha je moet eens naar de tekst-modus overschakelen en dan naar pag 502 gaan
de aex = 333 en de amx =318
die zijn dus onderstreept dus kun je doorlinken naar pagina 333 en 318 die niet bestaan :-)
Ik snap best dat in het begin niet alles goed gaat, maar dat ze dit dagen lang laten staan vind ik echt belachelijk hoor!

Geplaatst door gezina
Ze hebben zeker op Helpmij gekeken, je kan weer alle subje's op 1 pagina bekijken.
http://teletekst.nos.nl/gif/101-01.html

Wat grappig gezina, ik zou er nooit opgekomen zijn als ik je bericht niet had gelezen.
Ik was er al zo aan gewend dat het niet kon, maar nu blijkt dat het klagen misschien toch zin heeft gehad.
Dankjewel voor de tip!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan