Televisie/internet aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berthombre

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2006
Goedemorgen!

(excuses als dit niet het correcte sub forum is)

Het probleem: binnenkort verhuizen we en Telenet zal volgende week vrijdag de aansluiting komen verzorgen.

Nu blijkt dat mijn elektricien vergeten is de internetstekker en de televisiestekker (ik heb geen idee hoe die dingen heten, laat staan hoe ze er uit zien) te plaatsen. Probleem is dat hij op reis is nu dus heb ik twee opties.

Iemand anders laten komen of het zelf doen.

Kunnen jullie me helpen om die stekkerdozen te plaatsen? Of is dit echt TE moeilijk? Waar mijn internet moet komen komt één grijze kabel uit de muur. Ik denk dat dit ook het geval is waar mijn TV moet komen, maar dat weet ik niet zeker. (Zal dit later vandaag checken)

Kunnen jullie aub lekentaal gebruiken en alles heel duidelijk beschrijven? Ik heb dit nog nooit gedaan of gezien.

Dank bij voorbaat.

Mvg,

Bert

Als je dit nog nooit gedaan hebt vraag in je familie rond of er iemand is die hier verstand van heeft en je even wil helpen want als je nog niet eens weet hoe het er uit ziet ja dan word het voor mij moeilijk uitleggen hoe je het aan moet sluiten !

Succes ! :thumb:

Probleem is dat ik nogal een kleine familie heb die niet thuis is in dat soort zaken, noch de mensen in mijn omgeving kennen er wat van (mijn vrienden zitten allemaal achter een bureau en houden een pen vast - net als ikzelf trouwens)

Dit wordt moeilijker dan ik dacht dan...

EDIT: kan u mij dan al vertellen wat ik ga moeten kopen en waar ik dat kan halen?

Laatst bewerkt:
Kan je een foto plaatsen zodat we precies weten welke kabels uit de muur komen en wat daar nog mee moet gebeuren?
Dat zou handig zijn voor ons;)

Kan je een foto plaatsen zodat we precies weten welke kabels uit de muur komen en wat daar nog mee moet gebeuren?
Dat zou handig zijn voor ons;)

Ok, ik zal ervoor zorgen.

Zal wel iets voor vanavond zijn.

Ok dan wachten wij hier op de foto van de situatie. :thumb:

Sorry voor de late reactie.

Blijkbaar kan de vader van mijn vriendin het wel in orde maken (ja ik weet het :rolleyes: - foute communicatie tussen vriendin & schoonvader blijkbaar)

Dit zou dit weekend gebeuren (zodat ik nog tijd heb om elektricien te worden moest het fout lopen)

Alvast bedankt voor de hulpvaardigheid en ik houd jullie op de hoogte!

Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan