Televisie kijken op laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hebnvraagje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Hallo,

Ik zit al een tijdje met het idee in mijn hoofd om iets te kopen (maar weet niet wat) zodat ik televisie kan kijken op mijn pc!
Wat zijn de mogelijkheden?
Ik had gelezen een antenne... maar ik woon in Belgie dus zou ik maar 2 posten kunnen bekijken via antenne...
Ik zou liefst alle posten willen ... (VT4, 2Be, VTM, één, MTV,... )
De coax kabel naar mijn pc doortrekken is ook geen optie want heb geen aansluiting op mijn kamer...!

Zijn er nog andere opties? Zoja welke? Hoeveel kost me dat ongeveer?

Laat maar iets weten! :)

mvg

K heb het gedownload maar ik kan geen enkel van de posten die ik wil zien zien ... :(
Ik had misschien gedacht om iets te kopen dat je tussen den "kabel die je binnen krijgt om kabel televisie te kijken er zo een zendertje tussen te zetten en dan het andere zendertje aan mijn laptop? bestaat dit systeem?
Zijn er nog andere opties? Via gratis software krijg ik toch altijd maar een deel van programma's :s ...

mvg

Gratis???
Our Software Instantly Turns your Computer into a Super TV! Get over 5000 Stations for a small one-time fee. Once you have bought the software, you have nothing else to pay... EVER! Now you can watch hundreds of LIVE worldwide channels on your PC.

Just think, for the price of movie tickets for your family YOU COULD WATCH OVER 5000 Stations on your PC or laptop FOREVER! More than 1 million users are already enjoying the incredible variety. Stop paying for high-priced cable or Satellite services! Watch LIVE Games (even the games that are not shown elsewhere) - with our software

Hoi !

M'n 2de link niet gezien ?

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan