televisie usb avi

• Onderwerp starter Onderwerp starter baws
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

baws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
hoi ik ben benieuwt welke televisies .avi bestanden af kunnen spelen vanaf een usb aansluitingen.
het liefst ook met ondertiteling (.srt).
heeft iemand hier ervaring mee (merk type).

mvg

Mod edit

Topic verplaatst naar Audio/video apparatuur--->televisie/dvd/video.

Succes met je vraag

Het belangrijkste waar je op moet letten is dat de televisie dan een ingebouwde media player moet hebben, en als de tv dit heeft moet je kijken bij de media player functies of hij ook .avi en .srt ondersteund. Nog niet zo heel veel televisies hebben een ingebouwde media player, daarom worden de externe media players op dit moment ook als warme broodjes over de toonbank verkocht, en er zijn er zoveel die allemaal goed hun functie doen.
Wat betreft een antwoord op je jouw "echte" vraag de Samsung PS40C450 en PS50C450 kan het wel, hierin zit een vrij uitgebreide media player en kan uit ervaring zeggen, deze doet het heel goed.

grtjs jjw

Ben zelf werkzaam bij Samsung

Hoeveel inch moet het toestel zijn en moet het een LCD,Plasma of LED TV zijn?

Ik geef je de modelcodes van de eerste series die dit ondersteunen met usb mediaplay:

LED
UE(INCH)C6000 (INCH 32 TOT 55)
UE(INCH)C6700 (INCH 32 TOT 55)
LCD
LE(INCH)C550 (INCHT 32 TOT 46)
LE(INCH)C650 (INCH 32 TOT 46)
LE(INCH)C750(INCH 32 TOT 46)
PLASMA
PS50C450(50INCH)
PS50C550(50INCH)
PS50C670(50INCH)

Bij inch tussen in de modelcodes moet je zelf even invoeren hoeveel inch je wilt hebben.
Bijv bij de C6000 wil je 32 inch? Dan is het UE32C6000. Op kieskeurig.nl kun je dit modelcode dan invoeren en kijken naar de specificaties en prijs. Moet er wel bij vermelden dat dit alemaal Samsung toestellen zijn. Hoop dat het heeft geholpen.

Mikegstar, wat voor nut of bedoeling had je met het quote van mijn "hele" posting?

grtjs jjw

Dat gevoel ken ik, maakt ook niet uit niemands fout, was gewoon nieuwsgierig.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan