slaapkamer
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 dec 2008
hallo,
Al het hele weekend (sinds donderdag) zijn de newsservers plat van speedlinq(laatst overgenomen door telfort) .Had met telfort klanten service gebeld en die zei mij ze geen ondersteining hiervoor bieden en dat terwijl ik 7.95 p/mnd hiervoor betaal!!
Heb toen de vraag via e mail gesteld wat er aan de hand is dit is hun antwoord:
Hartelijk dank voor uw webformulier van 12-12-2008 met ticketnummer 1575957.
Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.
Op dit moment is er een storing bij de newsservers. Wij werken aan een oplossing.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Telfort klantenservice internet
heel kort briefje dus
later nog weer gevraagd via mail hoe het er mee stond kreeg ik onderstaand:
Hartelijk dank voor uw webformulier van 13-12-2008 met ticketnummer 1576132. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.
De nieuwsgroepen worden ondersteund door news-service.com, te bereiken via het volgende mail adres: cc@news-service.com. Onderzoek van onze kant levert op dat de dns entry van nieuwslinq.speedlinq.nl niet werkt. Er vindt op dit moment communicatie plaats over meer details en oplossingen. Contact opnemen met bovenstaande e-mail adres heeft momenteel dus geen zin.
De newsgroepen zijn op dit moment dus buiten gebruik en er wordt gewerkt aan een oplossing.
allemaal een beetje raar vinden jullie niet?
hebben jullie ervaring met dit?
misschien is het beter om naar eweka te gaan of zo
sorry voor de lange tekst!!
groet
slaapkamer
Al het hele weekend (sinds donderdag) zijn de newsservers plat van speedlinq(laatst overgenomen door telfort) .Had met telfort klanten service gebeld en die zei mij ze geen ondersteining hiervoor bieden en dat terwijl ik 7.95 p/mnd hiervoor betaal!!
Heb toen de vraag via e mail gesteld wat er aan de hand is dit is hun antwoord:
Hartelijk dank voor uw webformulier van 12-12-2008 met ticketnummer 1575957.
Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.
Op dit moment is er een storing bij de newsservers. Wij werken aan een oplossing.
heel kort briefje dus
later nog weer gevraagd via mail hoe het er mee stond kreeg ik onderstaand:
Hartelijk dank voor uw webformulier van 13-12-2008 met ticketnummer 1576132. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.
De nieuwsgroepen worden ondersteund door news-service.com, te bereiken via het volgende mail adres: cc@news-service.com. Onderzoek van onze kant levert op dat de dns entry van nieuwslinq.speedlinq.nl niet werkt. Er vindt op dit moment communicatie plaats over meer details en oplossingen. Contact opnemen met bovenstaande e-mail adres heeft momenteel dus geen zin.
De newsgroepen zijn op dit moment dus buiten gebruik en er wordt gewerkt aan een oplossing.
allemaal een beetje raar vinden jullie niet?
hebben jullie ervaring met dit?
misschien is het beter om naar eweka te gaan of zo
sorry voor de lange tekst!!
groet
slaapkamer
Laatst bewerkt door een moderator: