duuren1974
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jan 2005
Nadat de problemen met mijn draadloos netwerk (sweex adsl wireless annex-A + sweex wireless PCI kaarten + Versaltel (zonnet) Family) mij de neus uitkwamen, heb ik de router ge-reset en opnieuw ingesteld (incl. netwerksleutel). Ook heb ik de firmware van de router ge-update.
Na heel wat gepuzzel heb ik alles weer aan de praat. Ik zit met 2 pc's in deze verbinding.
Alleen loop ik nu tegen een probleem aan. Steeds als ik de pc's opnieuw opstart, geeft deze aan dat de netwerkverbinding 'uitstekend' is. Alleen heb ik geen verbinding (dus geen internet en e-mail). Klik ik vervolgens met mijn rechter muisknop op het icoontje (taakbalk) en klik op HERSTELLEN, dan doet de verbinding het wel goed.
Wat kan dit zijn? En hoe los ik dit probleem op?
Na heel wat gepuzzel heb ik alles weer aan de praat. Ik zit met 2 pc's in deze verbinding.
Alleen loop ik nu tegen een probleem aan. Steeds als ik de pc's opnieuw opstart, geeft deze aan dat de netwerkverbinding 'uitstekend' is. Alleen heb ik geen verbinding (dus geen internet en e-mail). Klik ik vervolgens met mijn rechter muisknop op het icoontje (taakbalk) en klik op HERSTELLEN, dan doet de verbinding het wel goed.
Wat kan dit zijn? En hoe los ik dit probleem op?