Telkens geel uitroepteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hennepen

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2001
Berichten
136
Goede avond allemaal,

Daar ik moeilijkheden heb met installeren van Sims 2 de uitbreiding, heb ik bij hardware onder apparaatbeheer gekeken. Daar stond een geel uitroepteken bij de videocontroller. Ik heb het stuurprogramma opnieuw geinstalleerd. Toen deed Sims 2 uitbreiding het eens wel. Hoe is dit mogelijk? Kan iemand mij dat vertellen. Het verhaal is nog niet afgelopen. Nu wilde ik het spel weer opstarten en dat doet hij niet. Ik weer in apparaatbeheer gekeken en ja hoor, weer een gele uitroepteken. Er staat weer bij dat er geen stuurprogramma is geinstalleerd. Ik heb een NVIDIA GEFORCE FX 52000 videocrad. Hoeveel spellen mag je dan installeren en spelen. Ik heb Sims 2, de uitbreidingen : het studentenleven en nachtleven en chrismas. Zodra ik de laatste installeer is alles afgelopen en doet ook Sims 2 het niet meer. HELP!!
Wie heeft er een heel duidelijk antwoord voor mij?
IK wacht gespannen af.
Dank jullie wel.
 
Duidelijk antwoord misschien niet.... maar voor Sims 2 moet je de laatste driver voor je videokaart downloaden [bij NVidia]... MAAR OOK voor het chipset op je moederboard.... als je het één doet zonder het ander, blijft het rommelen.....
 
Heel hartelijk dank voor je antwoord. Ik heb er echter nog een vraag op. De nieuwste driver voor de videokaart is toch gewoon te installeren? Echter wat de chip betreft, lijkt mij moeilijker of kan dat ook zo?
Ik zou erg blij zijn met een oplossing
Ik wacht weer af
 
Onder andere met "everest" [zeer populair hier, via Google is een demo download te vinden] kun je uitvogelen welk "chipset" op je moederboard zit.. vervolgens kun je voor dat chipset bij de betreffende fabrikant mogelijk een update downloaden...

De nieuwste driver voor je Nvidia kaart is bij nvidia te downloaden en kun je vervolgens gemakkelijk installeren....
 
Dank je wel ErpCity,

Morgen ga ik mijn best doen en ik hoop dat het slaagt. Bedankt in ieder geval.
 
er zitten drivers bij je videokaart op cd, deze al geprbeerd?:p
 
Drivers

Heel hartelijk dank voor het antwoorden op deze vraag. Ik heb eerst inderdaad de drivers van de cd-rom geinstallleerd, maar dat hielp niet. Toen de allernieuwste driver van de website afgehaald, dus de laatste is geinstalleerd en hij geeft in apparaatbeheer ook aan welke videocard er inzit en dat hij goed werkt. Alleen de viodeocontroller blijft met een geel uitroepteklen staan. Kan dit kwaad? Sorry dat ik nu pas antwoord, maar ik ben vier dagen weggeweest. Hopelijk lezen jullie dit nog.
Dank vast voor alles en ik wacht rustig af.
 
Hallo beste Wijnand,

Waar ik op wacht?? Of er ook een oplossing is voor het gele uitroepteken die achter de videocontrollor staat.

Of is dit een overbodige vraag?

Ik lees het graag

Dank wederom bij voorbaat
 
tikje laat maar beter laat dan nooit:
de drivers van je moederbord vindt je gewoon op de cd die bij je moederbord zat,
als je die niet meer hebt of niet werken vraag ik, welk moederbord heb je? dan zoek ik ff drivers voor je...
 
Hallo Wynand,

Geeft niets hoor. Ik ben blij dat je in ieder geval nog reageerd. Onderstaand een uitdraai van mijn moederbord enz.
Ik ben benieuwd.



Moederbordeigenschappen
Moederbord ID P4P800$1009.008$07/21/2003-20:01:08$I865PE
Moederbordnaam Asus P4P800

Front Side Bus Eigenschappen
Bus Type Intel NetBurst
Bus Breedte 64 bit
Werkelijke kloksnelheid 200 Mhz (QDR)
Effectieve kloksnelheid 800 Mhz
Bandbreedte 6400 MB/s

Geheugenbus-Eigenschappen
Bus Type Dual DDR SDRAM
Bus Breedte 64 bit
Werkelijke kloksnelheid 200 Mhz (DDR)
Effectieve kloksnelheid 400 Mhz
Bandbreedte 6400 MB/s

Chipsetbus-Eigenschappen
Bus Type Intel Hub Interface
Bus Breedte 8 bit
Werkelijke kloksnelheid 67 Mhz (QDR)
Effectieve kloksnelheid 267 Mhz
Bandbreedte 267 MB/s

Moederbord Technische Informatie
CPU Sockets/Slots 1
Expansie Slots 5 PCI, 1 AGP, 1 WiFi
RAM Slots 4 DIMM
Geïntegreerde apparaten Audio, Gigabit LAN
Groottefactor(Form Factor) ATX
Moederbordafmeting 240 mm x 300 mm
Moederbord Chipset i865PE
Extra functies Asus Intelligence, JumperFree, Stepless Freq Selection

Moederbordfabrikant
Firmanaam ASUSTeK Computer Inc.
Productinformatie http://www.asus.com/products/mb/mbindex.htm
BIOS Download http://www.asus.com/support/download/download.aspx
 
Heb gezocht op google, in frankrijk of zo gekocht? alleen franse pags, en mijn frans is niet denderend, maar 2-3 jaar gehad...
Lukt mij dus niet om daar iets te vinden, ik zoek nog ff voort!
 
Hallo Wymand,

Wederom dank voor je antwoord, maar mijn Frans is helemaal niets, dus ik heb hem daar echt niet gekocht. Hij is gekocht in Arnhem in een computerwinkel.

Fijn dat je er aandacht aangeeft. dank je wel bij voorbaat.

Groetjes,

Hennepen
 
Hartelijk dank en ik ga dat morgen eens ophalen. Fijne dag verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan