telkens naar vorige pagina('s)

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhonicStudios

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2010
Hallo,

Automatisch gaat mijn computer naar vorige pagina's, of schiet hij terug bij films.
kheb windows 7 ultimate 64-bit
minuut geleden deed hij het weer toen ik een bericht aan het typen was. het is bij browsers, maar ook bij films op WMV bijv.
enige hulp?

groetjes, Martin

Martin wellicht een van deze problemen. De muis heeft een back knop die niet goed werkt of de software van de muis heeft problemen. Of de backspace of previous page--vorige pagina toets van het toetsenbord heeft problemen, of een programma is actief die kennelijk dit probleem veroorzaakt.

Ja sorry, ik heb nu ff een moment dat hij normaal doet, het is overigens ook met een andere muis, die toen draadloos was. en ik gebruik momenteel een ander toetsenbood, maar geen succes, overigens heb ik een GXT145 Trust Gaming Mouse waarbij ik wel een driver-cd kreeg, maar die ben ik inmiddels kwijt, maar hij werkt wel. toen ik de film aan het kijken was, heb ik m'n muis én toetsenbord uit de computer gehaald en nog schoot hij terug. (Hij schiet nu weer terug), op skype gaat hij ook telkens naar een ander persoon: ik praat met ene 'Brian', dan plotseling gaat hij (zonder dat deze perso(o)n(en) iets zeggen) naar Leo of ene Mateo.

Martin sinds wanneer heb je dit probleem. Als het niet te lang is dan kun je wellicht overwegen om terug te gaan met systeemherstel enkele dagen terug in windows 7 is handig en je bent niets kwijt hoor. Wellicht brengt dit de oplossing. :confused: :rolleyes:

Dit hebben we eigenlijk al sinds we de computer hadden, hij was namelijk van m'n overleden oom.

Oh, kijk dan eens bij apparaatbeheer, staan daar nog rare tekens bij muizen en toetsenbord, zoals vraagtekens of gele vraagtekens enz enz. en werk deze eens bij als dat kan. Kijk eens bij apparaatbeheer bij, bijvoorbeeld toetsenborden daar zie je een pijltje voorstaan. Klik op dat pijltje en er opent zich een ander schermpje en dan rechtermuisknop en dan stuurprogramma's bijwerken. Doe hetzelfde met de muis en andere aanwijs apparaten.

muisje.JPG

Ik heb er een nieuwe muis ingedaan, zelfde probleem, toetsenbord uitgehaald, beetje foto's kijken, en telkens terugschieten, het zou mss een virus zijn, maar heb zojuist een totale scan @ avg antivirus gedaan, 3 bedreigingen, iets met fout geregistreerd met certificaat, 'wilt u op deze pagina blijven', het zijn onregelmatige tijden overigens.. alsof iemand gewoon zegt van; nu, nu nu nu nu nu nu.

één PS2 en één HID toetsenbord.(via USB) kennelijk dan. Of twee HID. Dan een uitschakelen en kijken wat er dan gebeurt en dan eventueel de ander uitschakelen.
Of met de rechtmuisknop kijk eens bij eigenschappen tablad algemeen, of zoeken naar gewijzigde apparaten

Wat krijgen we nou? beide installatie ongedaan, ik doe mijn toetsenbord er weer in, en ze komen beide weer..

Overigens zelf zonder toetsenbord is het probleem er.
p.s. ik ga computer opnieuw opstarten.

Stel internet explorer maar eens opnieuw in, wellicht is dit ook een probleem.

Wat heeft internet explorer er mee te maken? het is bij Skype dat hij telkens naar een ander gesprek schakelt, bij een film dat ie (volgens mij) naar een vorig hoofdstuk teruggaat, en bij chrome/windows explorer dat hij naar vorige pagina's of mappen gaat.

Ik denk toch dat het of aan je muis of aan je toetsenbord ligt dan. Ik zou hier verder ook geen verklaring voor weten. Probeer eens een ander toetsenbord en andere muis van een vriend of zo. :confused:

Maar het is ook mét geen muis/toetsenbord in mn computer, dat heb ik al 3x gezegd... het is trouwens weer actief.. :/

Ja sorry dan weet ik het echt niet verder. Wellicht een nieuwe install overwegen of een herstelactie uitvoeren met je CD rom origineel. :o

Ja, dat was al het plan voordat ik me interesseerde in dit probleem ;p, ik ga het binne 7 dage uitvoeren, dan zal ik zeggen of het gelukt is ;)

Oke bedankt jammer dat het niet tot een oplossing is gekomen.:o

Laat maar weten. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan