draakjeftw
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 jan 2007
OK na vele vragen zelf beantwoord te hebben stel ik hier eens een vraag . Deze vraag is namens iemand anders. De pc waar het om gaat heb ik niet bij de hand . Die staat bij die persoon thuis . ( collega van me )
Probleem :
De pc doet af en toe HEEL raar wanneer die aangezet wordt. Soms blijft de PC zich gewoon telkens herstarten . Wanneer ze wel in de pc kunnen krijgen ze de volgende meldingen :
Logonui.exe Toepassingsfout
De instructie op 0x77f47692 verwijst naar geheugen op 0x337e454c . De lees op schrijfbewerking ( "read") op het geheugen is mislukt .
Klik op OK om het programma te beeindigen.
---------------------------------------------------------------------
Na deze melding krijgen ze de volgende meldingen
OSA.EXE
CTFMON.exe
Weet iemand hier meer van ?
Ik zou bij het eerst zeggen het is een geheugen fout . Maar ze hebben niks veranderd aan de hardware en aan de software ook niet zeggen ze .
Iemand een oplossing ?
Alvast bedankt .
Probleem :
De pc doet af en toe HEEL raar wanneer die aangezet wordt. Soms blijft de PC zich gewoon telkens herstarten . Wanneer ze wel in de pc kunnen krijgen ze de volgende meldingen :
Logonui.exe Toepassingsfout
De instructie op 0x77f47692 verwijst naar geheugen op 0x337e454c . De lees op schrijfbewerking ( "read") op het geheugen is mislukt .
Klik op OK om het programma te beeindigen.
---------------------------------------------------------------------
Na deze melding krijgen ze de volgende meldingen
OSA.EXE
CTFMON.exe
Weet iemand hier meer van ?
Ik zou bij het eerst zeggen het is een geheugen fout . Maar ze hebben niks veranderd aan de hardware en aan de software ook niet zeggen ze .
Iemand een oplossing ?
Alvast bedankt .