Telkens opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

draakjeftw

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2007
OK na vele vragen zelf beantwoord te hebben stel ik hier eens een vraag . Deze vraag is namens iemand anders. De pc waar het om gaat heb ik niet bij de hand . Die staat bij die persoon thuis . ( collega van me )

Probleem :

De pc doet af en toe HEEL raar wanneer die aangezet wordt. Soms blijft de PC zich gewoon telkens herstarten . Wanneer ze wel in de pc kunnen krijgen ze de volgende meldingen :

Logonui.exe Toepassingsfout
De instructie op 0x77f47692 verwijst naar geheugen op 0x337e454c . De lees op schrijfbewerking ( "read") op het geheugen is mislukt .

Klik op OK om het programma te beeindigen.

---------------------------------------------------------------------

Na deze melding krijgen ze de volgende meldingen
OSA.EXE
CTFMON.exe

Weet iemand hier meer van ?

Ik zou bij het eerst zeggen het is een geheugen fout . Maar ze hebben niks veranderd aan de hardware en aan de software ook niet zeggen ze .

Iemand een oplossing ?

Alvast bedankt .

Kan ik het bestand Ctfmon.exe verwijderen?
Omdat het ontbreken van Ctfmon.exe kan leiden tot problemen met de Office XP-programma's, is het niet raadzaam dit bestand te verwijderen. Ga derhalve als volgt te werk om te voorkomen dat Ctfmon.exe wordt uitgevoerd.
Stap 1: Alternatieve gebruikersinvoer verwijderen
U kunt de functie alternatieve gebruikersinvoer verwijderen door de installatiestatus in Office XP Setup in te stellen op Niet beschikbaar.

Microsoft Windows Millennium Edition (ME), Microsoft Windows 98 of Microsoft Windows NT 4.0: 1. Sluit alle Office-programma's af.
2. Klik op Start, wijs Instellingen aan en klik op Configuratiescherm.
3. Dubbelklik in het Configuratiescherm op Software.
4. Selecteer op het tabblad Installeren en verwijderenMicrosoft Office XP-product, waarbij Office XP-product de naam is van het specifieke Office-product dat wordt gebruikt. Als u een zelfstandige versie van een van de Office-programma's gebruikt, selecteert u het juiste product in de lijst. Klik op Toevoegen/Verwijderen.
5. In het dialoogvenster Opties voor onderhoudsmodus selecteert u Onderdelen toevoegen of verwijderen en klikt u op Volgende. Hierdoor wordt het dialoogvenster Installatieopties voor alle toepassingen en hulpprogramma's van Office kiezen weergegeven.
6. Klik op het plusteken (+) naast Gedeelde Office-onderdelen om alle onderliggende items weer te geven.
7. Klik op het pictogram naast Alternatieve gebruikersinvoer en selecteer Niet beschikbaar.
8. Klik op Bijwerken.

Welke voordelen heeft het uitvoeren van het bestand Osa.exe?

Het bestand Osa.exe initialiseert de gedeelde code van de Office 2003-programma's. Wanneer u het bestand Osa.exe gebruikt voor de initialisatie van gedeelde code, worden Office 2003-programma's sneller gestart. Als de initialisatie van de gedeelde code door de Office-programma's wordt uitgevoerd (en niet door Osa.exe), duurt het langer voordat de programma's worden gestart.

Ga als volgt te werk om het bestand Osa.exe uit te voeren wanneer u Microsoft Windows start: 1. Sluit alle Windows-toepassingen af.
2. Klik met de rechtermuisknop op Start en klik op Verkennen.
3. Open de volgende map in Microsoft Windows Verkenner:
C:\Program Files\Microsoft Office\Office11
4. Klik met de rechtermuisknop op het bestand Osa.exe en sleep dit naar de volgende map:
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Menu Start\Programma's\Opstarten
5. Klik op Hier snelkoppeling maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan