Telkens profiel vragen bij outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjrageurts

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
Hallo,
Sinds ik gebruik maak van google calendar om mijn agenda te synchroniseren met mijn samsung galaxy S, en mijn mail door te sturen naar gmail, krijg ik steeds een melding dat ik een profiel moet kiezen voor mijn mail.
Al vaker naar oplossingen op internet gezocht, maar niet het goede antwoord gekregen.

Wie kan me helpen?

Hallo manamana.

helaas staat er geen enkele bruikbare tip in jouw snelkoppeling.

De melding dat ik een profiel moet kiezen is de uitdaging.

Ik heb geen idee hoe dat komt.
Telkens als ik de PC opnieuw opstart moet ik weer de keuzes maken welkprofiel ik wil gebruiken.
ik heb echter maar 1 profiel.
Nadat ik via het configuratiescherm in MAIL de keuze nogmaals aanklik en aangeef [ dit profiel altijd gebruiken] ben ik weer enige tijd van de vraag verlost.

Na iedere opstart moet ik weer opnieuw deze keuze maken.

Dit lijkt me toch niet normaal.
Waarschijnlijk heb ik ergens iets fout staan?

groetjes

Oh, dat is wel jammer. Ik begrijp dat je een probleem hebt met aanmelden. Misschien iets met POP3 en/of SMTP, IMAP

Ik probeer je te helpen, kijk hier eens daar staat ook ergens problemen met aanmelden en wachtwoorden, wellicht brengt dit jou verder hoop ik. Probeer eens succes ermee. ;)

http://help.outlook.com/nl-nl/140/dd253202.aspx

Hallo manamana.
Sorry voor de later reactie.
Ik heb op mijn gemak de bovenstaande acties nogmaals uitgevoerd.
het probleem blijft bestaan dat mijn profiel wordt gevraagd na opnieuw opstarten.
Nadat ik via configuratie scherm de email account weer heb aangeklikt gaat het weer een tijd goed. Ik krijg dan niet de vraag meer om een profiel te kiezen.

Ik weet dus niet wat verder te doen.
Misschien heeft het ook iets te maken met google calendar?
Want sinds ik die gebruik om mijn outlook agenda te synchroniseren heb ik deze terugkerende vraag.

groet Sjra

Oh, nou dat is wat zeg, ik denk dat de outlook agenda en de Google kalender, elkaar min of meer in de weg zitten. Ik keek eens even verder en nou hoop ik dat je hier iets meer mee kunt.

Kijk ook even op die pagina. Handleiding. staat er. Wellicht staat daar meer uitleg.

http://www.androidplanet.nl/14472/google-calendar-synchroniseert-met-outlook-2010/

En hier eens even, nou ja even. Er staan wel wat filmpjes bij, wellicht handig, kun je steeds op pauze drukken en de handelingen zelf uitvoeren. :eek:

http://www.youtube.com/results?sear...&gs_upl=2348l2348l0l3798l1l1l0l0l0l0l0l0ll1l0

Outlook

Helaas moet ik zeggen dat ik geen bruikbare oplossing kan vinden in de bijlagen.
Hopelijk weet nog iemand een oplossing?

groet Sjrake

Sorry voor de late reactie.
Uiteindelijk is het me gelukt met enkele standaard instellingen. Was nogal wat uit proberen.
Topic kan worden gestopt.
groet Sjra

Mooi opgelost sjra. :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan