Ik zag dat het probleem al vaker voorkwam, maar zag nergens een duidelijk antwoord.
Nog voordat ik me heb aangemeld komt er al een schermpje voor met een rood kruisje en een foutmelding.
Google Chrome doet het niet meer, die het wel altijd deed. Kan verder ook niks meer downloaden, want dan komt er een schermpje voor met:
C:\Windows\systeem32\MSHTML.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of sofwareleverancier voor ondersteuning.
Van anderen las ik dat je een systeemherstel moet doen. Ik zie dat wel staan, maar weet niet hoe en waar je een datum kan instellen. En zijn er nog andere opties om dit probleem te verhelpen?
Het ligt niet aan de programma's want Chrome heeft het altijd bij mij gedaan en Adobe Flashplayer enz ook.
Ook bij Spotify krijg ik ineens een foutmelding:
An internal exception occured (Address:0xee80c3)
Please contact *knip*En als ik Internet Explorer open, sluit die hem gelijk weer af en krijg ik er een scherm voor met mijn downloads en staat er:
nl_msn_com_htm wilt u dit bestand opslaan?
Er gebeurt dus helemaal niks.
Als iemand weet hoe dit probleem te verhelpen is, reageer dan aub!
Nog voordat ik me heb aangemeld komt er al een schermpje voor met een rood kruisje en een foutmelding.
Google Chrome doet het niet meer, die het wel altijd deed. Kan verder ook niks meer downloaden, want dan komt er een schermpje voor met:
C:\Windows\systeem32\MSHTML.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of sofwareleverancier voor ondersteuning.
Van anderen las ik dat je een systeemherstel moet doen. Ik zie dat wel staan, maar weet niet hoe en waar je een datum kan instellen. En zijn er nog andere opties om dit probleem te verhelpen?
Het ligt niet aan de programma's want Chrome heeft het altijd bij mij gedaan en Adobe Flashplayer enz ook.
Ook bij Spotify krijg ik ineens een foutmelding:
An internal exception occured (Address:0xee80c3)
Please contact *knip*En als ik Internet Explorer open, sluit die hem gelijk weer af en krijg ik er een scherm voor met mijn downloads en staat er:
nl_msn_com_htm wilt u dit bestand opslaan?
Er gebeurt dus helemaal niks.
Als iemand weet hoe dit probleem te verhelpen is, reageer dan aub!
Laatst bewerkt door een moderator: