telkens systeemcrash

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
ik heb sinds een poos geleden systeem crashen toen het voor het eerst was... wou pc niet opstarten net voordat windwos gestart was startte die opnieuw op najah ik telkens windows eropnieuw opzetten deed die het voor een maand... en dan kon ik het weer maarjah iemand zei toen zet iets van dat die niet opnieuw opstart tijdens systeemcrash najah gedaan kheb nu een foto gemaakt ervan misgien kunnen jullie er wat mee en moet ik anders dat geheugen dump raport een keer laten zien ofzo maar dan moeten jullie wel ff wachten tot het weer voorkomt maarjah ik heb gevoel dat het aan hardware ligt aangezien windows opnieuw niet helpt en compleet formateren ook niet dus.... helpmij:p

foto%2D0047.jpg

Jouw foutmelding PFN_LIST_CORRUPT 0x0000004E wordt besproken op deze site van Microsoft.
Het komt er op neer dat je hardware (en/of een stuurprogramma) geinstalleerd hebt die niet "compatible" is met Windows.
Aangeraden wordt die hardware te verwijderen.

Op deze site wordt een overzicht gegeven van hardware die door Microsoft is gekeurd en in orde bevonden.

Laatst bewerkt:
kheb wel windows XP maarjah hoe kan ik die diagnose doen want bij apparaat beheer geeft die geen ! of x aan hoe kan ik dan een diagnose doen? kben nu ff niet thuis dus kan ff niks doen, maar zou je er wat aan hebben als je een fouten raport hebt dan?

Soms levert de PC-fabrikant een diagnose-tooltje mee.
Als je dat niet hebt, kijk dan in Configuratiescherm, Systeembeheer, Logboeken, Systeem.
Staan er ergens rode icoontjes met een wit kruisje en de tekst Fout?
En zo ja, wat staat er dan in de kolom Bron?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan