telkens weer dat vervelende wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Telkens als ik mn comp start, wordt er om een wachtwoord gevraagd, terwijl ik die amper heb ingesteld, daarom druk ik op ok, zonder een wachtwoord in te typen, en dat lukt ook altijd. Maar nu vind ik het een beetje knap vervelend worden. Dus is de vraag hoe zorg ik ervoor dat die het niet meer vraagt ?

P.s 'De Tip' van Mario heb ik reeds uitgevoerd, maar die lukt niet hij( mn computer dus) vind ook heel dat bestand niet ! ( http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=119134&highlight=wachtwoord )

Laatst bewerkt:
Heb je een Netwerk?
Zo nee, dan kan je dit proberen.
Ga naar netwerklocaties>eigenschappen>haal hier "client voor microsoft netwerken" weg.
Dan opnieuw opstarten en als het goed is wordt er niet meer om een wachtwoord gevraagd.

Is het niet zo dat wanneer je bij "netwerkinstellingen" de aanmelding op "windows aanmelding" zet er niet meer om een wachtwoord wordt gevraagd?

Dat werkte bij mij perfect. Geen wachtwoord scherm meer bij de opstart, maar gelijk door naar windows.

Benjamin

Voor als je netwerk hebt , na de eerste tip van M@rio is het wel zo dat ie na een keer opstarten voor de laatste keer het scherm zal tonen dan niks invullen maar gewoon als altijd OK klikken en dan opnieuw opstarten

Geplaatst door crash
Heb je een Netwerk?
Zo nee, dan kan je dit proberen.
Ga naar netwerklocaties>eigenschappen>haal hier "client voor microsoft netwerken" weg.
Dan opnieuw opstarten en als het goed is wordt er niet meer om een wachtwoord gevraagd.

Ik heb een netwerk liggen, dus dit lukt niet

Geplaatst door roby
Voor als je netwerk hebt , na de eerste tip van M@rio is het wel zo dat ie na een keer opstarten voor de laatste keer het scherm zal tonen dan niks invullen maar gewoon als altijd OK klikken en dan opnieuw opstarten

Ja maar ik vind heel die pdf bestanden niet

Geplaatst door BenjaminS
Is het niet zo dat wanneer je bij "netwerkinstellingen" de aanmelding op "windows aanmelding" zet er niet meer om een wachtwoord wordt gevraagd?

Dat werkte bij mij perfect. Geen wachtwoord scherm meer bij de opstart, maar gelijk door naar windows.

Benjamin

Hoe kom ik daar ?

Ik weet wel dat ik met icon packager iets heb zitten rommelen, en toen iets met Klassiek windows menu had geselecteert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan