Teller op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Ik ben opzoek naar een toch wel eenvoudige teller voor op mijn website. Ik had altijd een teller van WMservice.nl maar aangezien die er nou uitligt(?) werkt die teller dus niet meer! Nu ben ik opzoek naar een soort gelijke teller. Die dus weergeeft hoeveel unique bezoekers er vandaag op de site zijn geweest! En ik zou ook graag willen dat de regel eronder staat wat het totale unique bezoekers is.

Dus de teller moet de volgende 2 dingen kunnen:

- Per dag de unique bezoekers weergeven
- De totale unique bezoekers weergeven.

De teller moet trouwens op mijn site zelf staan. Niet dat je dus eerst op een link moet klikken en dat de stats ziet. Want dat soort teller kan ik er genoeg van vinden!!

Wie kan me helpen?
Groeten Vincent
www.bierkwartier.nl

zoek eens met google naar;

free counter.

dan vind je vast wel wat. en neem een site die er een beetje profesioneel uitziet want er zijn ook aardig wat mensen die maar wat aan rommelen.

ik weet trouwens niet of je dan ook per dag kan weer laten geven. maar het totaal zie je zo iezo.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja precies en dat kon ik nou juist niet vinden. Ik heb gister de helemiddag lopen zoeken maar kon weinig vinden. Alleen van die tellers waarbij je op een site moest kijken van hun hoeveel bezoekers je hebt gehad. Dat wil ik dus niet.

moet ik hier uit opmaken dat het is gelukt?

zo ja fijn maar zou je de vraag dan rechts onderin op status opgelost willen zetten.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan