Teller voor op homepage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
Hallo,

Ik zou graag een teller op mijn site willen hebben, maar dan graag een teller waarop je direct kunt zien de hoeveelste bezoeker iemand is.

Ik hoef dus geen statistieken e.d. zoals bij nedstat.

Waar vind je zoiets ?

Jacco
 
Waar heb je je site mee gemaakt en geef effe een link!!
 
Ik heb de site gemaakt met het pakket DREAMWEAVER en de link is:

home.12move.nl/~hubers

Jullie moeten echter niet naar de inhoud e.d. kijken want dat slaat nog helemaal nergens op. Voor mij is het allemaal nog nieuw en ik ben aan het kijken wat er allemaal mogelijk is.

Ik ga morgen een boek kopen van Dreamweaver en dan barst ik los.
 
Ik bedoel zo'n teller als op jou site Raymond Bos.

Hoe heb je dat gedaan ?

Jacco
 
Ja,ik heb mijn site met Frontpage gemaakt en daar zit zo'n teller standaard in. Wellicht dat dat bij dreamweaver ook zo is maar dat zal je dan effe in het boek moeten opzoeken.
 
1.Bedenk dat als je je site extern wilt laten hosten, de teller in Frontpage is alleen mogelijk is als jouw provider Frontpage Server Extensions geinstalleerd heeft. Vrijwel alle gratis providers ondersteunen dat niet.
2.Op de site van je provider kun je soms scripts downloaden, de scripts opnemen in je site volstaat.
 
P.S. Bij "noscriptsallowed" stond "scripts" . De server reageert een beetje allergisch op dit woordje.
 
Nog niet goed?
Als je een bericht antwoord kun je in de email berichtwisseling onderin de pagina de juiste tekst zien zoals ik die heb opgestuurd. De server reageert wat al te allergisch.
 
Laatst bewerkt:
WASBEERTJE


Ik ben een beetje de draad kwijt met wat je nu eigenlijk allemaal bedoeld ????

Jacco
 
Geplaatst door wasbeertje
Nog niet goed?
Als je een bericht antwoord kun je in de email berichtwisseling onderin de pagina de juiste tekst zien zoals ik die heb opgestuurd. De server reageert wat al te allergisch.
[geheel offtopic] Sinds vorige week is het woord s-cript hier niet meer mogelijk ivm problemen
Lees anders even deze topic door om te weten waar het over gaat: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=102179&perpage=20&pagenumber=3
[/geheel offtopic]
 
Ik begrijp dat het zo niet onduidelijk geworden is. Probleem was dat ik in het bericht het woordje s-cript gebruikte (zonder - dus), maar pas na plaatsing werd dit woord telkens vervangen door no******allowed. Dan krijg je vreemde dingen.

Voor de duidelijkheid: Als je in Frontpage de standaard tellers, formulieren voor gegevensinvoer e.d. wilt gebruiken, en je je site extern wilt laten hosten (bijvoorbeeld door je internet-serviceprovider waar je normaal ook op inbelt), dan moet de server van jouw provider FRONTPAGE SERVER EXTENSIONS geinstalleerd hebben. Informatie daarover vind je op de website van je provider, vrijwel alle providers van gratis webruimte (bv. Wanadoo) ondersteunen FRONTPAGE elementen zoals tellers e.d niet.

Bij sommige providers kun je wel een s-cript (zonder streepje) downloaden die een teller kan laten weergeven zoals bij Raymond Bos, in real-time, in cijfers op je site.
Je kopieert een aantal regels, zet deze regels tussen de HTMLcode van je site (aanwijzingen hoe je dat moet doen staat er vaak bij), en klaar.
 
anders doe je niet moeilijk en surf je bijv. even naar www.bravenet.nl
dan krijg je gewoon HTML code, plak op je site en je hebt een teller...scheelt je ook 3 dagen op het forum ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan