Teller

• Onderwerp starter Onderwerp starter ZINEB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ZINEB

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Hallo,

Ik maak in frontpage een teller aan .....volgens mij doe ik dit zoals het staat beschreven. Hij komt netjes op mijn pagina ...alleen blijft hij op 1 staan. Ik heb al van alles geprobeert maar nog werkt ie niet ????

Wat doe(deed) ik niet goed.

Alvast bedankt Zineb

ik weet niet maar volgens mij kijkt de teller naar je ip door te tellen heb je iemand anders al de site laten bezoeken?

Hoi, je server waar je site staat moet het wel ondersteunen, niet alle servers doen dat. Als je wil zien of hij goed staat kan je op mijn site kijken bij bron op de homepagina, die is ook met frontpage gemaakt en die werkt.

Groetjes

ik weet niet maar volgens mij kijkt de teller naar je ip door te tellen heb je iemand anders al de site laten bezoeken?

Ik denk niet dat dit een rol speelt want de mijne telt elke keer als je naar de homepagina gaat, zelfs als je na een andere pagina bezocht te hebben terug naar de homepagina gaat telt hij zelfs.

Groetjes

Hoi .... Ik heb iemand anders laten kijken maar hij blijft op 1 staan.
Ik vond het zo gemakkelijk gaan deze teller ....maar ja...
Begrijp het echt niet.
Ik heb een homepage op de site van Lycos gezet, weet niet of die dit accepteerd.
Er staat bij Lycos ook een teller die je kunt gebruiken, maar dan staat alleen de code maar in het beeld.??? Doet het ook niet dus .
Zielig he...hahah

Gr. Zineb

op de server moeten fromtpage server extensie staan geinstaleerd en ook nog van de versie die jij heb
dit kan je na vragen bij je provider

Ja ik denk dat ik weet wat je bedoelt.....maar ik moet dan mijn site op de site van mijn provider plaatsen anders geld hij niet.....

hahahaa ik begrijp het zelf niet maar na 2 dagen doet ie het...

Groetjes en eerst allemaal weer bedankt Zineb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan