Telnrs. kwijt? kan ik ze nog ophalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paddepoel

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Hoi, ik heb een vraag

Ik heb een samsung D500, alleen is nu het beeldscherm naar de mallemoeren, alleen doet de telefoon het verder nog wel, het probleem is nu dat er heel wat telefoonnummers opstaan die ik nu kwijt ben.
Met het software die erbij zat kan ik wel nummers en foto's etc. heen en weer switchen, maar ik kan niet in mijn telefoonboek kijken of nummers daarvandaan halen via bluetooth.

Is er een programma of iets anders waarmee ik mijn nummers er nog vanaf kan halen..nogmaals, de telefoon doet het verder wel gewoon alleen mijn beeldscherm niet meer, ik krijg deze week een nieuwe telefoon (nokia) maar wil wel graag mijn nummers weer hebben..
Heeft iemand een ideetje?:o :o

Komt me bekend voor.......
Ik heb dat eens zo gedaan , de Telefoon gekoppeld aan de PC ,en via de software dat overgezet,(je zie dus niets op het schermpje)via de gebruikers handleiding blind de procedure doorlopen die bescheven wordt.

klopt..zo zou ik het ook doen inderdaad, alleen met de software die erbij zit kan ik niet bij de telefoonnummers komen, alleen maar in de mapjes van muziek, foto's komen en dat heen en weer versturen..maar bij telefoonnrs. kan ik niet komen.
Mijn vraag is eigenijk ook of er een andere soort software is waar het wel mee kan, een soort algemene software of een andere oplossing uiteraard???

Ideetje?

Hoi Paddepoel!

Ik heb dan een SGH-E770 en daarbij gebruik ik PC studio. Deze zat niet bij de telefoon, maar was wel te downloaden via Samsung.com/nl . Daarmee kan ik in de SIM kijken EN in de telefoonboek van mijn toestel. Misschien als je jou mobieltje kiest en daarna "software" rechtsboven aanklikt, dat je dan ook een PC studio voor jou mobieltje hebt. Hopelijk kun je er dan wel bij.

Heb zojuist toch even gekeken, maar kan niet iets direct vinden voor je Bluetooth. PIMS ofzo? Misschien gewoon even er mee spelen en wie weet.

Ik zal duimen voor je! :)

Laatst bewerkt:
je moet de simkaart in je nieuw toestel steken (dit kan alleen als je hebt ingesteld dat de nummers op je simkaart staan, en als ze opgeslagen zijn op je telefoon, weet ik geen raad) ik heb zelf ook een d500 gehad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan