temp alles verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwind

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
ik hoorde van een kennis dat je uit %temp% via
uitvoeren alles kan verwijderen . Wat achterblijft is spam?
dit blijft bij mij staan en kan ik niet verwijderen.
is dit spam?

~DFAF08.tmp
~DFD40A.tmp

eronder staat TMP bestand 16 kb

lijkt op vieuwer voor foto maar ik weet het niet.

jwind

Dit zijn waarschijnlijk nog bestanden die momenteel nog gebruikt worden door Windows. Ik zou me daar maar niet druk om maken.:)

Ter aanvulling:

Spam:(Ongewenste post.)
Ongewenste e-mail (vaak reclame), doorgaans in grote aantallen tegelijk verstuurd naar e-mailadressen of gepost op nieuwsgroepen. Ook gebruikt voor kettingbrieven.

Cookie:(Koekje.)
Een klein tekstbestand dat door sommige sites op uw harde schijf wordt gezet. Het bevat door uzelf opgegeven informatie, zoals uw voorkeuren of e-mailadres. Als u de site later weer bezoekt, hoeft u dus niet weer dezelfde vragen te beantwoorden. Een cookie kan in principe alleen gelezen worden door de site die het heeft aangemaakt. U kunt uw browser ook zo instellen dat hij uw toestemming vraagt alvorens een cookie te accepteren, of zelfs zo dat alle cookies geweigerd worden. Dat laatste kan problemen opleveren bij sites waarvoor u met een naam en/of wachtwoord moet inloggen. Bij deze procedure wordt wel eens van cookies gebruik gemaakt.

En in de map Temp worden cookies opgeslagen en spam gebeurt via je e-mail / forum etc.

Als je toch bezig bent:

C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Temporary Internet Files

Mag ook leeg ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan