Temp directory

Status
Niet open voor verdere reacties.

VERNON01

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Kan ik zondermeer de Temp-directory steeds leegmaken / verwijderen ? en is er een goed en veilig opruimprogramma die geen dingen weggooit die ik nog nodig blijk te hebben ?

Ik heb nu zelf al een paar cleaners geprobeerd. Alleen zijn het allemaal trials van ong. een maand.
Zijn er ook goede, complete en gratis cleaners te downloaden.

Maar reg cleaner is toch niet bedoeld voor XP. Ik heb namelijk Windows XP. (sorrie, was ik vergeten te vermelden!)

Gebruik deze naar volle tevredenheid en in combinatie met Windows Xp zeker al een jaar. Heb nog nooit geen problemen mee gehad. En als dit zo is kun je nog altijd terug gaan naar het tabblad reservkopieën (back-up) om het een en ander te herstellen. Je zal altijd voorzichtig moeten zijn met een regcleaner en twee keer moeten nadenken voor je iets doet verwijderen met dit soort progjes :)

Ik gebruik deze versie ook (XP) tot volle tevredenheid, echter ik verwijder alleen programma-restanten waarvan ik zeker dat ik deze niet meer op de pc heb staan. Daarnaast nog de loze bestands-verwijzingen, nooit to do them all, dat is in mijn optiek riskant. En voor de rest, wat je niet zeker weet lekker laten staan of gewoon hier vragen.

Zo dus:

attachment.php

Bijlagen

• regcleaner.jpg
    regcleaner.jpg
    44,4 KB · Weergaven: 591
Prima gezina :thumb:

Er was ook ooit eens een goede uitleg door XP_PC. Kan helaas deze niet meer vinden :confused: Heb de Webmaster al een mail gestuurd.

Ha ha, was ik ook naar op zoek en ook van plan een mailtje te sturen, lachen wel! :D :thumb:

Weten jullie misschien of het progje RegScrubXP ook een goede is? Ik hoorde er ooit over en ik gebruik het nu een tijdje en ik denk dat ik er wel blij mee ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan