temp files niet te verwijderen....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirjam70

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
na scannen op virussen kwam norton met wat advertentiesoftware op de proppen. Deze wilde ik handmatig verwijderen door de inhoud van map Content.IE5 volledig te wissen.
Ik krijg dan echter de melding: kan bestand *.htm niet verwijderen. Kan het opgegeven bestand niet vinden. Controleer of pad en de bestandsnaam juist zijn opgegeven.
Toch wil ik die bestanden wissen. Weet iemand hoe ik dit aanpak?

In Veilige Modus al geprobeert?
Scan voor de zekerheid nog even met Ad-aware SE en/of Spybot S&D: Downloads+Uitleg > *klik*

In Prullebak eerst beveilgde bestanden ook weggehaald, daarna gaat het wel als het goed is.

En daarnaast helaas een méér dan drastisch programmaatje, door velen inmiddels op de zwarte softwarelijst gezet :(

Geplaatst door Chopra
En daarnaast helaas een méér dan drastisch programmaatje, door velen inmiddels op de zwarte softwarelijst gezet :(

Leg uit? Wie zijn die "velen"? Heb je bronnen?

't Is een perfect programma, volgens mij. Zou ook niet weten wat er "drastisch" aan is.

Een aantal gebruikers uit m'n digitale 'omgeving'

Blijft natuurlijk 'persoonlijk', maar het verwijdert meer dan je lief is en levert daardoor weer extra werk op.
Kan je helaas niet meer exact aangeven waar 't hem in zat, heb het enige tijd geleden naast me neer gelegd.
Ziet naar mijn idee té veel als zijnde 'Crap'
:confused:

Geplaatst door Chopra

Blijft natuurlijk 'persoonlijk', maar het verwijdert meer dan je lief is en levert daardoor weer extra werk op.
Kan je helaas niet meer exact aangeven waar 't hem in zat, heb het enige tijd geleden naast me neer gelegd.

In míjn 'digitale omgeving', bestaande uit vele fora waarop zéér deskundige mensen actief zijn, wordt CCleaner alleen maar aangeraden en bejubeld.

Ik gebruik het zelf ook dagelijks en heb nog nooit meegemaakt dat te veel werd verwijderd.

Geplaatst door Chopra

Bij goed gebruik is er niets mis mee!!!
Persoonlijk! natuurlijk.
En uit Peroonlijke omgeving en dat zijn er velen Wordt het Progje naast Ad-Awere en Spyboth als uitsteken ervaren!

in veilige modus zijn de files ook niet te verwijderen. Ook met easycleaner niet. Ik weet denk ik wel hoe het komt. Ik heb een tijdje geleden wat met gebruikers gerommeld....toevoegen en later weer verwijderen enz. Die map temp int files bevat alleen maar bestanden die ouder zijn dan 5-1-2005. De meeste kan ik handmatig wel verwijderen maar een paar krijg ik er niet weg. Omdat dit giga veel bestandjes zijn hoop ik dat iemand me kan tippen hoe dit sneller te verwijderen! Anders ben ik morgen nog bezig met deleten. Trouwens ook dat gaat niet soepel omdat explorer steeds zomaar stopt!

Na zoeken kwam ik erachter dat ik 2 mappen Content.IE5 had. De map die ik niet geleegd kreeg heb ik verplaatst naar de map die door easycleaner geleegd werd en......het is gelukt. Al die irritante files zijn verdwenen. Wat me handmatig niet lukte, lukt easycleaner wel! Fijn programma :thumb:

In míjn 'digitale omgeving', bestaande uit vele fora waarop zéér deskundige mensen actief zijn, wordt CCleaner alleen maar aangeraden en bejubeld.
Ach ja...:D

Ik gebruik het zelf ook dagelijks en heb nog nooit meegemaakt dat te veel werd verwijderd.
Da's geluk hebben..

Bij goed gebruik is er niets mis mee!!!
Nog een vage suggestie :rolleyes:

En uit Peroonlijke omgeving en dat zijn er velen Wordt het Progje naast Ad-Awere en Spyboth als uitsteken ervaren!
Misschien liggen mijn wensen op een ander niveau ;)

Maar om bij de vraag te blijven:

Easycleaner blijkt inderdaad een fijn en subtiel programma te zijn :thumb:

Hoi Chopra, ik laat me echt niet verleiden tot een oeverloze welles-nietes discussie hoor.

Als analyst van HijackThis-logs op diverse fora heb ik al honderden mensen CCleaner laten gebruiken. Daarbij is nog helemaal nooit iets fout gegaan.
Dat is mijn ervaring. Jij hebt blijkbaar een andere ervaring. So be it.:)

Zeker, met zo'n discussie is niemand gediend en is zeker niet mijn bedoeling.
Ik stel overigens dus niet dat er dingen fout gaan, 'k stel dat het programma rigoreuzer te werk gaat dan de gebruiker wenst. En dan moet je dus weer zaken corrigeren, hetgeen niet de bedoeling kan zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan