Temp files

• Onderwerp starter Onderwerp starter Evro
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Evro

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2006
Ik heb niet zo zeer een probleem met mijn pc maar wel een vraag:

Ik heb daarnet tussen de temporary internet files gekeken. Daar stonden allemaal bestanden met allemaal vreemde namen. Nu is mijn vraag:

Wat zijn dat voor bestanden en kan je die zomaar verwijderen?

Alvast bedankt!!

ja als jij niet aangeeft wat voor bestanden het zijn is het moeilijk raden he

het zijn bestanden met allemaal hoofdletters en vreemde tekens achter elkaar en het zijn ook mappen die leeg zijn. 1 daarvan heet bijvoorbeeld MessengerCache.

Zijn bestanden die bij een bezoek aan een site worden bewaard, zodat de volgende keer de pagina sneller laadt.
Fijn programma om ze veilig te verwijderen is ccleaner:
http://www.ccleaner.com/

Ik heb er meteen 1 geïnstalleerd en heeft de boel goed verwijderd!!!
Bedankt voor de informatie:thumb:

EDIT: ook heb ik die Drive cleaner geïnstalleerd maar daar snapte ik weinig van, is er een handleiding te vinden hoe dat programma werkt, lifst in het nederlands? ;)

Laatst bewerkt:
Komt ie:

======================================================

Start DCleaner na het installeren ervan:
Je krijgt dan dit scherm te zien:

dc.png

Ga dan voor de schoonmaak, eerst naar tabblad Applications wat ook weer onderverdeeld is in tabbladen. Begin bij sub-tabblad Applications, en vink hier aan van welke programma's je tijdelijke / onnodige wilt verwijderen.
Doe dit ook bij de andere sub-tabbladen.

Ga hierna weer naar het eerste grote tabblad Cleaner en vink helemaal links, onder Cleaner Settings, aan welke zaken je van Windows zelf wilt verwijderen.
Deze raad ik aan om uitgevinkt te hebben: Tray Notifications en Windows Cache, deze kan je zien door helemaal linksonder in het beginscherm te klikken op >>>, terug kan je weer door te klikken op <<<.

Zo, we zijn nu klaar met alles goed instellen.
Zorg dat je bij het grote tabblad Cleaner bent, en klik nu op Analyze, is alles goed dan klik je op Run Cleaner.
Laat de cleaner even z'n gang gaan.

Na het cleanen kan je DCleaner sluiten door rechtsonderaan te klikken op Exit.

======================================================

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan