Temp. folder

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Bij een kennis van mij doet zich het volgende probleem voor: Als hij een opstart-cd van een programma in zijn cd rom doet krijgt hij de volgende foutmelding:

"Not enough free space on temp. folder. Cannot run setup."

Zijn temp. folder is slechts 25 mb gebruikt van de 250 die hij heeft ingesteld. Wat kan de reden zijn van deze foutmelding? Hij werkt met win xp...groetjes

senior

temp folder

dat staat niet vermeld in de foutmelding dus dat weet ik niet. Ik heb hem alleen gevraagd wat er in zijn temp folder staat.

Tot zover ik weet kan je geen grootte instellen van je temp folder. Is het bij iedere CD?

temp folder

Bij internet opties kun je de grootte van je temp. folder instellen.

Ja, snap ik maar dat is de temp folder voor tijdelijk internet bestanden en niet voor instalatie bestanden van een stuk software.

temp folder

moet of kun je de installatiebestanden verwijderen en zo ja, waar staan die dan?

het lijkt mij gewoon dat hij deze bestanden in de windows temp folder wil zetten....haal deze maar eens leeg!

Start
Uitvoeren
"cleanmgr.exe"
< enter >

C:'\

Alles aanvinken en opruimen.

Helpt dit?

C:\Documents and Settings\jou naam\Local Settings\Temp

Of die, kun je ook gewoon legen.

temp folder

Iedereen bedankt voor het meedenken. de kennis van mij durft de tips niet aan en gaat met zijn laptop naar de winkel. Dan houdt het op en ik heb mijn best gedaan. ik sluit hierbij de topic. groetjes

senior

Zonde, zal waarschijnlijk weer een dot aan Euro's kosten.

Re: temp folder

Geplaatst door senior
Iedereen bedankt voor het meedenken. de kennis van mij durft de tips niet aan en gaat met zijn laptop naar de winkel. Dan houdt het op en ik heb mijn best gedaan. ik sluit hierbij de topic. groetjes

senior

Dat is heel makkelijk en snel verdiend :)
Maar ja das handel he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan