Temp Hoog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
GPU is van je videokaart:
GPU

* Graphics Processing Unit

Chip voor grafische bewerkingen. Het hart van de grafische kaart. De GPU wordt vooral ingezet voor het berekenen van lichteffecten en vormen in 3D-spellen. Doordat de gpu deze intensieve wiskundige berekeningen op zijn rekening neemt, kan de cpu zich met andere zaken bezighouden.
Bron:
http://www.computerwoorden.nl/index.php3

Kennelijk heeft je CPU geen temperatuur sensor, deze wordt niet gegeven in Everest.

GPU is de processor voor je Videokaart.
En ik weet het niet zeker, maar volgens mij is 71C wel erg hoog voor een GPU.
En je HDD temperatuur is wel normaal.

Oke ik dahct ik ga eens kijken want bij Vista heb Dual Boot Dan geeft hij alleen De processor aan.
Maar ik heb deze pc van me verjaardag gehad en is gewoon een pesonal Computer dus niet zelf gebouwd .
Compaq SR2179NL Wat kan ik hier aan doen?
Video kaart is Nvidia GeForce 7500 LE

even je videokaart fan (als die erop zit) checken op stof.
Soms kun je de fan eraf halen en even heel het koelblok schoonmaken.
let wel op doe dit voorzichtig, als je iets beschadigd vervalt officieel je garantie maar doe je het goed en voorzichtig dan merken ze het niet op :)

Armand : Goedemiddag en hartelijk dank voor het contact opnemen met de HP chat ondersteuning. Mijn naam is Armand, Waar kan ik u mee van dienst zijn?
Quincy : Goedemiddag
Quincy : ik heb een vraag over Mijn Video kaart!
Quincy : het gaat om een Nvidia GeForce 7500 LE
Armand : Welke vraag heeft u over deze kaart?
Quincy : ik dacht ik ga eens kijken naar de Temparatuur van de Computer nou dan zie je verschillende Zoals CPU , Hard Disk , Enz En Video kaart Nou keek ik naar die temparatuur en die was 71 graden Dit is echt te hoog volgens mij!
Armand : Nou, aks het een cpu zou zijn, zou dit inderdaad te hoog zijn, maar een gpu mag wel behoorlijk hoog worden hoor
Armand : Als de kaart echt te warm zou zijn, zou hij slecht beeld gaan vertonen, zoals artifacts en/of strepen in het beeld die er niet horen te staan
Quincy : Oke
Quincy : Bedankt dan weet ik genoeg
Armand : oke prima, heel graag gedaan meneer
Armand : Kan ik misschien nog iets anders voor u betekenen op dit moment?
Quincy : Oke Nog een Fijne Dag
Quincy : Nee toch bedankt
Armand : Dank u wel, u ook een hele fijne dag verder meneer

ik heb even met ze Gechat en hij zij Dit ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan