Temp. na nieuw koelpasta

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er ook een houdbaarheids datum voor koelpasta?

Wat kan er trouwens dan kapot aan zijn? Want het aluminium koelblok word wel warm.

Laatst bewerkt:
Geen idee, ik heb nog nooit met koelpasta gewerkt.
Er kan misschien veel stof in de heatsink zitten??

Wat gebruik je dan i.p.v koelpasta? :O

En nee, stof is niet het probleem, ik stof hem regelmatig uit. En voordat ik nieuw koelpasta er op zou doen had ik hem eerst ontstoft om te kijken of dat ook hielp.

Ik denk dat er normale koelpasta in mijn pc zit.. nooit de heatsink er af gehaald.
Ik moet binnenkort even kijken, of er nieuwe koelpasta nodig is, omdat mijn cpu al gauw 60 graden wordt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lol, mijn is al 60 als ik mijn cpufan op 2600 toeren laat draaien, daarom speel ik nu ook even geen spellen. Ik zal morgen weer verder kijken

Vandaag ff een extra Fan achter op het koelblok gemonteerd, hij blijft nu wel koeler.

Heb hem ook al 10minuutjes laten stressen, hij bleef toen onder de 70(69 om precies te zijn), toch ben ik er eerlijk gezegt nog niet echt zo tevreden mee. Denk dat het grootste probleem nog steeds aan het koelpasta ligt(als het goed is zou ik morgen een nieuw koelpasta halen, dan maar weer eens zien of het weer goed komt:))

Bedankt voor jullie hulp en inzet, als er meerdere problemen zijn/komen, horen jullie nog wel van me ;)

Oke is goed, ik let wel even op je thread :D
Ik zal ook nog wat alternatieven zoeken voor je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan