Temp. Proccesor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas12345

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2007
Ik heb een keer een programma gehad waar je kon zien wat je temp van je proccesor is... dit werkte alleen bij intel proccesors.. bij mij werkte het programma niet maar ik heb wel een Intel Pentium D ? hoe kan dit, op de voorkant van m'n PC staat ook het Intel teken en dergelijke

Heeft iemand hier een oplossing voor of een mogelijkheid hoe dit kan? of zoeits?

oplossing

ik heb de perfecte oplossing. laat die romel eraf. heb da ook ooit gehad me die junk komen alleen virussen binnen. da soort soft heeft toch geen nut

ik heb de perfecte oplossing. laat die romel eraf. heb da ook ooit gehad me die junk komen alleen virussen binnen. da soort soft heeft toch geen nut

Waar slaat dit op? Heb je enig idee waar het over gaat?
Programma's als Speedfan, Everest en PC Wizard waar je de temperaturen mee kan zien zijn allemaal goede programma's, zonder spyware of virussen.

dit is waarschijnelijk het grootste geleuter dat ik ooit heb gehoord.

speedfan

heb nu speedfan gedownload en da bold ma ik had vroeger een programa en na die download is mij pc voledig gecracht door een worm. heb da ding in de vuilbak kunnen gooien. ma dit bold inderdaad

heb nu speedfan gedownload en da bold ma ik had vroeger een programa en na die download is mij pc voledig gecracht door een worm. heb da ding in de vuilbak kunnen gooien. ma dit bold inderdaad

Oke, mooi dat da programma werkt.:p

@ dj technics
Je had een programma... dat wil nog niet zeggen dat alle programma's slecht zijn.
Je zegt een oplossing te geven, wat helemaal geen oplossing is, maar een opmerking.

Denk voortaan even na, voordat je een berichtje plaatst zou ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan