Temp van 125 C in speedfan

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkie00

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Goeie middag

Als ik de temperaturen bekijk in speedfan dan staat er achter aux een temp van rond de 125C. Weet iemand of deze temp klopt en waar die van is?

want 125 C lijkt mij niet echt goed. En waar kan ik de temp van mijn videokaart vinden?

Alvast bedankt

bij pcwizzard staat Power/Aux Temperatuur : 124.5 °C

maar als ik naar de bij de videokaart geleverde catalyst control center ga en dan ati overdrive staat daar temp 31C

ik heb een ati hd5770

Laatst bewerkt:

dat lijkt er meer op:
dit is een logje van hwmonitor

Temperature 0 30°C (85°F) [0x1E] (SYSTIN)
Temperature 1 31°C (86°F) [0x3D] (CPUTIN)
Temperature 2 123°C (252°F) [0xF5] (AUXTIN)
Fan 1 7670 RPM [0xB0] (CPUFANIN0)
Fan 2 5921 RPM [0xE4] (AUXFANIN0)

Hardware monitor Intel Core i5 750
Power 0 95.00 W (Processor)
Temperature 0 35°C (94°F) [0x40] (Core #0)
Temperature 1 32°C (89°F) [0x43] (Core #1)
Temperature 2 34°C (93°F) [0x41] (Core #2)
Temperature 3 30°C (85°F) [0x45] (Core #3)

Hardware monitor ATI Radeon HD 5700 Series
Temperature 0 32°C (89°F) (GPU Core)

Hardware monitor SAMSUNG HD103SJ
Temperature 0 28°C (82°F) [0x1C] (Assembly)

maar zal die aux dan een kappote sensor zijn of 1 waar niks op aangesloten is?

"maar zal die aux dan een kappote sensor zijn of 1 waar niks op aangesloten is? "

Inderdaad, niets om je ongerust over te maken.

Het valt mij ook tegen dat pcwizzard die melding geeft om eerlijk te zijn.....

Het progje van Ronnie1 geeft idd geen verontrustende gegevens.Behalve bij themp2.Lijkt mij geen.....

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Dit is toch een beetje te laconiek reageren op het probleem van dirkie00 , ook wanneer er al van geen probleem sprake mocht zijn.

Ach laconiek was het niet zo naar het probleem toe alsmeer naar je opmerking :spookwaarde..
En sommige "dingen"zijn nou niet altjid te verklaren.Dan zul je meer info moeten hebben over struktuur van de gebruikte progjes alsmede de opbouw van de hardware(wel of geen sensors)

Ach laconiek was het niet zo naar het probleem toe alsmeer naar je opmerking :spookwaarde..
En sommige "dingen"zijn nou niet altjid te verklaren.Dan zul je meer info moeten hebben over struktuur van de gebruikte progjes alsmede de opbouw van de hardware(wel of geen sensors)

Zo goed ? :thumb:

Zou echter geen kwaad kunnen , wanneer we ons iets meer in het onderwerp verdiepen, omdat het toch regelmatig tot vragen leidt.

Hierbij wil ik jou en alles wat je lief is , het allerbeste voor het nieuwe jaar wensen.

Hetzelfde geldt overigens voor de hele HelpMij - community = Gelukkig Nieuwjaar !

Laatst bewerkt:
Zo goed ? :thumb:

Zou echter geen kwaad kunnen , wanneer we ons iets meer in het onderwerp verdiepen, omdat het toch regelmatig tot vragen leidt.

Hierbij wil ik jou en alles wat je lief is , het allerbeste voor het nieuwe jaar te wensen.

Hetzelfde geldt overigens voor de hele HelpMij - community = Gelukkig Nieuwjaar !

jij en jullie allemaal:

Een Gelukkig nieuwjaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan