temperatuur cpu

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik dacht so van kan ik de koeling van mijn processor niet een beetje opvoere

groetjes mii
 
Hallo

Ik zou persoonlijk vertrouwen op de temp. vermeld in de b.i.o.s. , en lijkt mij voor een a.m.d. systeem normaal.

Een beetje deftige p.c. , kan nooit 20°C of meer verhogen in temp. in de relatief korte tijd van opstarten.

Everest en aanverwanten durven verkeerde temp. weergeven door incompatibiliteit met betrokken motherboard , of verkeerde instellingen gebruiker .....

Ik zou kijken of er geen software bestaat voor dit betrokken motherboard bij de fabrikant , maar meestal is dit er wel bijgeleverd .

Peter
 
heeuj ik heb effe mijn computerkast opengemaakt toen er ineens in everest stonnd dat mijn kast 80 graden is.

en nu geeft ie 69/70 aan dus ik denk dat het tijd word om een nieuwe cooler te halen, maar dan zit ik met nog een probleem er is niet egt plaats in het ontwerp ik weet niet waar ik em moet plaatsen

groetjes mii
 
dit is de binnekant

en nu vroeg ik me af of ik op die bodem een koeling kon plaatse die licht in zuigt
 

Bijlagen

  • binnekant.jpg
    binnekant.jpg
    25 KB · Weergaven: 28
Geplaatst door Bilal Almasoudi
dit is de binnekant

en nu vroeg ik me af of ik op die bodem een koeling kon plaatse die licht in zuigt
Dat kan gerust, maar hou er rekening mee dat als de pc op de grond staat, je een grote hoeveelheid stof in je kast blaast.

Heb je niet de mogelijkheid om aan de achterkant (ter hoogte nummer 2) een casefan te plaatsen, die warme lucht afvoerd? Deze trekt dan vanzelf koele lucht door die gaatjes aan de onder kant naar binnen.
 
Geplaatst door crash

Dat kan gerust, maar hou er rekening mee dat als de pc op de grond staat, je een grote hoeveelheid stof in je kast blaast.

Heb je niet de mogelijkheid om aan de achterkant (ter hoogte nummer 2) een casefan te plaatsen, die warme lucht afvoerd? Deze trekt dan vanzelf koele lucht door die gaatjes aan de onder kant naar binnen.

daar heb ik wel aan gedacht, maar het is een stuk je van 13 cm en het is niet vlak, dan moet ik er in gaan zagenetc.

zie foto
( is dat nou egt van die computer met die reusachtige verntilator, zo ja dan slupt ie stroom, zou mijn pa niet leuk vinde:p )
 

Bijlagen

  • binnekant (achterkant).jpg
    binnekant (achterkant).jpg
    13,8 KB · Weergaven: 25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan