Temperatuur cpu

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
In bijlage is een screenshot nadat ik het programma speedfan installeerde, er staan 2 icon vuurtekens is dit in orde of is er iets mis, te regelen ???

Bijlagen

• speedfan.jpg
    speedfan.jpg
    58 KB · Weergaven: 39
Goedemorgen.

Kan zijn dat er veel stof in je pc zit.
koelblok op je procesor stofvrij maken. stof van / uit je fan halen.

Kijk of je fans draaien.

Gr.Martin

fans ?

PS wat bedoel je met fans, mijn PC staat tussen een kast en ventilator 5 cm van de muur dus kan dit ook oorzaak zijn ?

ericvanbelgie zei:
PS wat bedoel je met fans, mijn PC staat tussen een kast en ventilator 5 cm van de muur dus kan dit ook oorzaak zijn ?

Ik bedoel, de ventilators in je pc

Laatst bewerkt:
nagekeken

Ja de 2 ventilators draaien en ondanks het verwijderen van stof blijft dit zo, zelf een derde melding staater nu 'vuurteken' is dit ernstig te nemen of zou er iets schelen met de PC ?

Of is dit programma niet al te serieus .... lol

Laatst bewerkt:
vuurteken kan je zelf instellen heeft er niets mee te maken je kan zeggen van dan tot dan wil ik vuurteken zien etc.
Je gaat volgens mij problemen krijgen als je cpu burn draait kijk dan ook eens naar de temp als je pc in rust al 72 graden haalt gaat het daar gemakkelijk in de 80 graden gaan.
Tussen stof verwijderen en stof verwijderen is een groot verschil. Doe de pc open en zie eens of je de ventilator op een veilige manier van het koelblok krijgt. Want hiertussen stappelt zich soms veel stof op.

het is niet de ventilator van de voeding (5cm van muur) maar de ventilator op de processorkoeling (dus kas openen en ventilator +koelblok zuivermaken,dit is gewoonlik met een klemsysteem op de processor bevestigd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan