Temperatuur in PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoorde een knal, ik keek in mijn kast...

Koelblok samen met cpu eruit geblazen... processor pinnetjes helemaal scheef... ik snap het niet :( Nu krijg ik een melding van Endless Loop...

AUB... Help me..

De CPU is zo heet geworden dat 'ie van pure wanhoop uit z'n socket gesprongen is, en met dat blok op zijn rug uitgleed over die pasta en zijn pootjes gebroken heeft. :confused:

De CPU is zo heet geworden dat 'ie van pure wanhoop uit z'n socket gesprongen is, en met dat blok op zijn rug uitgleed over die pasta en zijn pootjes gebroken heeft. :confused:

Ha-ha... je bent heel grappig... ik zit met het probleem, wat moet ik nu doen..

Ja sorry, ik denk dat niet alleen ik met veel vraagtekens zit.
Kan je misschien eens duidelijk uitleggen wat je daarna gedaan hebt?

Volgens mij heeft die koeler niet goed vast gezeten aan de socket of goed in de gaatjes gedrukt ..., deze is er uit/afgelazerd en heeft hierbij de processor meegesleurd naar beneden ..

Ik wens je hierbij alle sterkte/koelte, je zult het nodig hebben deze warme dagen.

EDIT: wat nu te doen?? pinnetjes al voorzichtig terug gebogen? niets afgebroken? EndlessLoop, geen pinnetje vergeten??

Laatst bewerkt:
pinnetjes zijn terugebogen, endlessloop kwam van mijn videokaart af, ik heb die vervangen processor er terug opgezet en hij doet het weer als de klierelier...

en ik had de koeler er niet verkeerd opgezet maar er brak gewoon een stukvanaf... nieuwe koeler gekocht... en geplaatst....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan