Temperatuur laptop videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meiga

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Dag mensen,

Ik vroeg me af hoe heet mijn videokaart (en eventueel mijn proccessoren) mag worden.
Ik heb een 8600GT en processor een T9300.
Ik heb nu 2 programmatjes om te kijken hoe heet ze mogen worden en tijdens het spelen van een spel wordt de videokaart nu 75-80 graden en de processoren 60. Is dit binnen de juiste marges of niet?

Alvast bedankt!

de processor zit wel goed, de t9300 mag iets van 105 worden ofzo, je videokaart zit wel een beetje op het randje, probeer hem onder de 75 te houden, het liefst iets lager...

er zullen in ieder geval geen problemen ontstaan lijkt me.

het koel houden van je computer doe je met goede fans, en een goede luchtstroom, als je videokaart nog verder stijgt moet je misschien ff kijken of je op een of andere manier kan zorgen dat er meer koele lucht bij je videokaart kan komen

Laatst bewerkt:
Laptop koelen wordt lastig, je kan er wel wat onderzetten (niet op de luchtroosters natuurlijk) :) waardoor de laptop z'n hitte beter kwijt kan.

o excuses, ik zag niet dat het om een laptop ging, maar ik denk dat je je nergens zorgen over hoeft te maken, de processor is nog vrij koel, en de videokaart is wel wat warm, maar hij kan het aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan