Temperatuur laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste ondergrond is er eentje die glad en schoon is.
Een eetkamertafel bijvoorbeeld.

Ik heb de laptop nu ongeveer een jaar. Dus als het zo erg blijft, dan ga ik zeker terug.

In het begin ging het altijd goed, alleen de laatste tijd is het zo raar.

Soms heel warm, soms gewoon een temperatuur van 50 graden.

Laptop staat gewoon op een tafel, en ik heb standaard 2 boeken onder de hoeken op de achterkant liggen ivm dat ik dat een fijnere houding vindt.

Laptop koeler/standaard heb ik al besteld, verwacht hem morgen en hoop dat het dan beter gaat.

een cpu temp hoort normaal 40 t\m 50 graden te zijn en de hdd 40 graden bij wordt hij wel eens ( is geweest ) 60 graden van normaal 40 graden

jah je hebt gelijk ik heb namelijk een vraag ik hebpas geleden
paar weken dan een laptop gekocht maar soms loopt die hard disk 39 40 enzo is dat niett goed maak me wel zorgen kan je me advies geven

help mijn status

ndlons.jpg

hoort deze op 100 graden te staan?

ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

ik heb een HP pavilion dv9760ed en nadat ik op youtube had gezien dat je meer ram kon krijgen door mijn virtueel geheugen hoger te zetten.
ik merkte duidelijk dat ie veel sneller ging, maar ongeveer 1 week daarna begon mn laptop iedere keer uit te vallen als ik call of duty 4 deed :S. iets wat hij normaal nooit zou doen.
Ik heb natuurlijk meteen mijn virtueel geheugen naar beneden gezet naar 1000-1800.
Maar ik wil er toch even zeker van zijn dat ie niet weer uit gaat vallen :P
Ik heb dit gemeten met coretemp:

EDIT:
ohja, ik wou er even bijzegge dat als ik mijn pc gewoon op de tafel zet dat ie dan gwn uitvalt van de hitte, dus ik moet em altijd OF met de waaier van de tafel, of op schoot met de waaier van mn been af.

Hier is nog een foto van pcwizard2009

En een systeemstabiliteidstest.

Ga ik hier nog een reactie op krijgen? :S

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan