Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey,
ik heb een 8600gts Gigabyte Silent Pype Type 3 gehad, maar voordat je eigenlijk een silent kaart aanschaft moet je wel goede koeling hebben !
ik heb een 250mm + 2x 120mm koelers. Met deze koelers kwam de kaart niet hoger dan +- 65 graden. Ik heb de kaart ook getest zonder koeling en toen werd die +-85 graden en dat is veel te warm.
Wat ik jou aanraad is om een paar fans aan te schaffen ! want je kaartje wordt veel te heet en dat vermindert de levensduur ervan !
Dark bedoelt dat je zoiets moet aanschaffen bijv.
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=343075
ik heb 'm zelf ook koelt prima :thumb:
maar van welke merk is je videokaart ? kun je me een link geven of een foto ?
want niet elke koeler past op elke kaart !
Hoi,
Als je een goede airflow hebt in je systeem, met genoeg fans, is passief prima als videokaart hoor! Bovendien zijn ze geruisloos! Dus geen herry van de fans op de kaart zoals bij een actieve vdkaart!Ik heb hem zelf ook gehad deze kaart, is mij prima bevallen!
Bij was idle 55/60 graden! Stressed 95/100 graden!
Dus bij jou is er nog niet veel aan de hand!
Gr,
Chico.
gast0101 zei:er zitten maar 2 fans in het systeem , te weinig?
Ik zou er wel een extra fan in zetten ja! Als je nog ruimte hebt voor een extra fan, aan de zijkant van je case, vlakbij je vdkaart! Ik neem aan dat je nu alleen de fan van de voeding en van de cpu hebt dan? Op het mobo zit vaak nog wel een connector voor een "sysfan" (staat aangegeven op je mobo) of kijk in de handleiding als je deze nog hebt!
Mvg,
Chico.
De nut van een passiefe koeler is dat het muistil is en geen geluid maakt als een actieve koeler (met fans), alhoewel dat meestal van de koelprestatie afgaat![]()
gast0101 zei:Dus ik moet nu een aparte gpu-fan aanschaffen voor mijn videokaart? Kan ik dan 2 fans(1 passiev en 1 actief) op 1 videokaart hebben?. (Begrijp er denk ik niks meer fan
)
Waarom zou je een nieuwe Koeler aanschaffen ???
90 is hartsitikke normaal voor een GPU!
pas als die boven de 100 (net als mijn Videokaart) Graden uitkomt zou ik hem vervangen
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.