Hoi allemaal,
Onlangs had ik hier een vraag gesteld. De vraag was: wat voor videokaart ik het beste kan nemen.
Nou heb ik een kaart gekocht, de hd4870 vapor-x van sapphire. Ik maak mij alleen een beetje zorgen over de temperatuurwaarden die gpu-z aangeeft. De kaart zit op 70 graden op idle, full load heb ik niet geprobeerd omdat ik er bang voor was
. De voedign die ik heb is ook niet helemaal goed, het is namelijk een 350 watt voeding, maar de computer en de kaart deden het gewoon. Ik denk niet dat het aan de voeding ligt, maar goed ik wil toch een nieuwe voeding halen en ik wil er maximaal 60 euro voor betalen en het moet een 500 watt zijn. Hebben jullie ideeen? oh ja, vergeet alsjeblieft niet comments te geven over de temperatuur als je er wat van weet.
Alvast mijn dank en groetjes,
Abdel
Onlangs had ik hier een vraag gesteld. De vraag was: wat voor videokaart ik het beste kan nemen.
Nou heb ik een kaart gekocht, de hd4870 vapor-x van sapphire. Ik maak mij alleen een beetje zorgen over de temperatuurwaarden die gpu-z aangeeft. De kaart zit op 70 graden op idle, full load heb ik niet geprobeerd omdat ik er bang voor was

Alvast mijn dank en groetjes,
Abdel