Goedemorgen iedereen.
Hoop dat jullie me kunnen helpen met het volgende of een goed geplaatst duwtje in de wel bekende richting kunnen geven
Gaat om het volgende, op het moment hebben wij een sharepoint issue systeem voor onze (kleine) Servicedesk, dit werkt wel maar we moeten veel overswitchen van Outlook naar sharepoint, en als het druk is werkt dat niet echt lekker.(langzaam, browser moet opstarten dat soort zaken)
Nu ben ik bezig met de Template die ik zag in Acces, ziet er goed uit , zit enkel met wat toevoegingen die ik wil doen.
Hier is de link naar de Template: http://office.microsoft.com/en-gb/templates/TC012253481033.aspx?pid=CT101428241033
Gewenste Toevoegingen aan de Issuelist en Issue Details
Relaties , klanten hebben een nummer waar we ze aan herkennen en zo kunnen we zien hoe vaak ze hebben gebeld etc, en of ze eerder problemen hebben gehad. Uiteraard is het handig als de waarde die je kiest bij het maken van de ticket terug komt op het overzicht.
Issuedetails:
Eerdere tickets, dus wanneer er wordt gekozen voor de klant met het nummer in een dropdown dat onderaan het scherm een lijstje onstaat met de tickets waarin dat nummer voorkomt in de relatietabel. Zoiets als de History of Related Issues.
Nu ben ik geen ster in Access,maar wou het toch proberen en ben zover gekomen dat ik info uit de tabellen heb kunnen halen, krijg het alleen niet voor elkaar om de ene tabel naar de andere te laten kijken.(wat je invult komt terug op een ander overzicht)
Ook het history hokje wil niet echt lukken. En begin te vermoeden dat dit niet gedaan kan worden door enkel de wizard te gebruiken. En nu kan ik wel codes herkennen als ik ze zie, maar volgordes en dat soort zaken ben ik (helaas) nog niet in thuis.
Hoop dat jullie me kunnen helpen bij mijn projectje, alvast heel erg bedankt :thumb:
Hoop dat jullie me kunnen helpen met het volgende of een goed geplaatst duwtje in de wel bekende richting kunnen geven

Gaat om het volgende, op het moment hebben wij een sharepoint issue systeem voor onze (kleine) Servicedesk, dit werkt wel maar we moeten veel overswitchen van Outlook naar sharepoint, en als het druk is werkt dat niet echt lekker.(langzaam, browser moet opstarten dat soort zaken)
Nu ben ik bezig met de Template die ik zag in Acces, ziet er goed uit , zit enkel met wat toevoegingen die ik wil doen.
Hier is de link naar de Template: http://office.microsoft.com/en-gb/templates/TC012253481033.aspx?pid=CT101428241033
Gewenste Toevoegingen aan de Issuelist en Issue Details
Relaties , klanten hebben een nummer waar we ze aan herkennen en zo kunnen we zien hoe vaak ze hebben gebeld etc, en of ze eerder problemen hebben gehad. Uiteraard is het handig als de waarde die je kiest bij het maken van de ticket terug komt op het overzicht.
Issuedetails:
Eerdere tickets, dus wanneer er wordt gekozen voor de klant met het nummer in een dropdown dat onderaan het scherm een lijstje onstaat met de tickets waarin dat nummer voorkomt in de relatietabel. Zoiets als de History of Related Issues.
Nu ben ik geen ster in Access,maar wou het toch proberen en ben zover gekomen dat ik info uit de tabellen heb kunnen halen, krijg het alleen niet voor elkaar om de ene tabel naar de andere te laten kijken.(wat je invult komt terug op een ander overzicht)
Ook het history hokje wil niet echt lukken. En begin te vermoeden dat dit niet gedaan kan worden door enkel de wizard te gebruiken. En nu kan ik wel codes herkennen als ik ze zie, maar volgordes en dat soort zaken ben ik (helaas) nog niet in thuis.
Hoop dat jullie me kunnen helpen bij mijn projectje, alvast heel erg bedankt :thumb: