Cenix
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mrt 2001
Ik ben op zoek naar een Template Parser (net zoiets als Yapter voor PHP), maar dan voor CGI, en dan specifiek in BASH. Ik heb een tijdje op sf.net en google.com, e.d. zitten zoeken, maar er komt niets naar boven.
Momenteel wil ik gaan beginnen een eigen engine te schrijven, maar ik denk
dat ik deze engine niet rond heb binnen een tijdsbestek van een week.
Weet iemand of er zo'n template parser bestaat, en zo ja, waar ik hem kan vinden of iig meer informatie kan krijgen? aub geen parser voor perl oid, omdat ik daar niets aan heb...
Het moet wel open source of freeware zijn, daar het is voor een project van school.
Doel is een grotere website bouwen (bash/cgi), en zoek naar een betere manier van het werken met HTML hierbij.
Het bericht zaL ook niet in de juiste sectie staan, daar ik de juiste sectie niet kon vinden
Momenteel wil ik gaan beginnen een eigen engine te schrijven, maar ik denk
dat ik deze engine niet rond heb binnen een tijdsbestek van een week.
Weet iemand of er zo'n template parser bestaat, en zo ja, waar ik hem kan vinden of iig meer informatie kan krijgen? aub geen parser voor perl oid, omdat ik daar niets aan heb...
Het moet wel open source of freeware zijn, daar het is voor een project van school.
Doel is een grotere website bouwen (bash/cgi), en zoek naar een betere manier van het werken met HTML hierbij.
Het bericht zaL ook niet in de juiste sectie staan, daar ik de juiste sectie niet kon vinden

Laatst bewerkt: