Template wordt niet altijd getoond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Hey ik heb een vreemd probleem... Ik heb Joomla site, die me in staat stelt verschillende templates te kiezen voor die site. Echter, als ik een template kies, dan gebeurt het wel eens dat de oude template op sommige pagina's blijft staan..

net als nu bijvoorbeeld, laat hij een oude versie van de template zien op de homepage.. terwijl de rest gewoon werkt.. maar als ik dan een keer heen en weer klik..pakt hij hem wel..

en wat nog vreemder is.. is dat op mijn werk mijn site in zijn geheel volgens de oude template is.. en daar krijg ik geen verandering in..

check het op www.allardtimmermans.nl

de nieuwe template hoort helemaal wit te zijn
de oude is donker..

iemand een idee hoe ik dit oplos?

als je inlogt op het admin paneel onder templatebeheer wel de template die je wil gaan gebruiken als default/standaard ingesteld??

mvg calvin

Hmm dat moet ik even checken, ben zo terug.. :D

ja die staat op default..maar het probleem zit hem er denk ik in.. dat de gekozen template, me in staat stelt verschillende variaties van die template te kiezen.. via een menu knop op mijn site kan ik dus verschillende kleuren schema's van de template kiezen. En ik heb het gevoel dat hij die nu door elkaar gooit.. ik heb 1 van de variaties naar eigen wens aangepast.. alleen gooit hij er nu af en toe een andere variatie doorheen..

maar waarom weet ik niet goed..

Laatst bewerkt:
het is een mogelijk heid dat je eventjes een accountje registreerd dat ik effe in je joomla kijk en het verander

ik denk dat ik hem heb... bij template settings kon ik light en dark kiezen als overlay, en hij stond nog op dark.. het probleem lijkt opgelost te zijn.. thanks in ieder geval voor je hulp!

he Calvin,

ben je er nog? mijn vraag is toch nog niet opgelost.. ik zie soms nog steeds niet de goede template..
als je wilt kan ik je nog toegang geven en dan kan je er ff naar kijken...

Ja, ik ben er nog pm me maar een acc en dan kan ik er even naar kijken.
trouwens nice site.

MVG calvin

Laatst bewerkt:
Hey Calvin,

thanks voor het compliment... het is mijn eerste poging tot een Joomla site, dus er zit veel tijd in, en het is nog lang niet zo gestroomlijnd als ik zou willen maar goed..

anyway, het blijkt dat ik je geen PM kan sturen als ik geen vereniginglid of donateur ben.. kan jij me een mailtje sturen anders ? Dan stuur ik je de info voor dat account..

mijn email adres staat op mijn site bij 'contact'

alvast bedankt..

mvg Allard

ik heb mail gestuurd 2x 1ste keer kreeg ik al een foutmelding en 2de keer is geloof ik goed gegaan laat het effe weten.

ik heb een miltje van je ontvangen maar ik kan niet inloggen met die gegevens, heb je mischien een typfoutje gemaakt?

mvg calvin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan