Template zip bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo Allemaal,

Ik heb een template gedownload als Zip bestand ik heb dat zip bestand vervolgens uitgepakt ik heb geprobeerd bij Joomla om via ex-tensiebeheer te installeren als map maar dat lukt niet.
Hoe krijg ik nu het template geïnstalleerd ?

Is inderdaad niet moeilijk heb al vaker templates geïnstalleerd maar zal wel aan zip bestand liggen.
Was van plan om een nieuwe website te maken met Ja-mero template die pakken niet in Joomla 3.3

Ah ja-mero, niet aan beginnen. Heb er zelf veel problemen mee gehad en m'n hele installatie corrupt gemaakt.
Je mag er zelf natuurlijk wel aan beginnen, maar in 3.3 zal je er inderdaad weinig geluk mee hebben.

Goed om te lezen dat er nog iemand is die problemen had met het Ja-mero template ik weet niet of er verschil inzit of je hem betaald en dan download of niet betaald ?
Collega's gebruiken ook Ja-mero die site werken prima en ook het invullen met teksten en modules.

Een vraag bestaat er een template die op ja-mero en metro lijkt ?

Betaalde versie via vriend, dus dat is niet het probleem. Kan ook aan mijn server liggen maar gebruik in geen tijden joomla meer. Volledig over naar wordpress e.d.

Een thema die hierop lijkt, geen idee... Je zou eens kunnen proberen of je template wel werkt in een andere versie van joomla, en als je collega's hebt waarbij hij wel werkt vraag ik me af waarom bij jou niet. Succes met zoeken nog :thumb:

Collega,s werken met Joomla 2.5 die heb ik ook geprobeerd als ik dan instellingen aanpas kon ik het niet opslaan.

Joomla 2.5 is geen optie bied maar ondersteuning tot december. Ik kijk wel wat ik voor template gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan