Temporary Internet Files in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob9988

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
Berichten
5
Hallo,

In een eerder bericht zag ik dat je tijdelijke internetfiles kunt vinden in: Documents and Settings\*EIGENNAAM*\Local Settings\Temporary Internet Files

Maar ik kan in vista nergens Documents and settings vinden.
Kan iemand me helpen ajseblieft.

Merci
Rob
(verbogen mappen tonen is aangevinkt)
 
Hallo Harry,

Ben wel wat wijzer geworden met je antwoord. Maar wat ik zoek heb ik toch nog niet gevonden. Wanneer ik een internet pagina (onder XP) bezocht werden alle afbeeldingen
(van thumbnail tot originele foto) opgeslagen in inderdaad de temp internet files.
Op de link die jij me gaf (onder vista) staan maar een zeer klein deel van die bezochte paginas.
Het lijkt erop dat niet alles opgeslagen wordt in cache vorm.
Hopelijk kun je verder helpen

alvast bedankt
groetjes
rob
 
Dat ligt er ook aan hoe groot je cache is. Als die vol raakt, worden de oude bestanden verwijderd om ruimte voor de nieuwe te maken. Kijk eens bij Extra > Internetopties > Browsegeschiedenis > Instellingen, en vergroot daar, zo nodig, je cache.
 
Laatst bewerkt:
ik heb de cache op 1000 gezet. Hopeljk werkt het nu wel.

Bedankt voor je antwoord

groetjes
rob:thumb:
 
ja klopt 50mb.
Prima forum dit trouwens. Heb er al heel wat van opgestoken.

gr
rob
 
Een cache van 1000 is trouwens de maximale waarde. Groter is niet goed. Op die manier kunnen er teveel bestanden in worden opgeslagen en vertraagt het juist de werking van het systeem.

In Vista (IE7) zit hier een limiet op. Aanbevolen is 50-250MB, afhankelijk van hoeveel je internet en hoe vaak je opruimt.

Beter is dus deze regelmatig (wekelijks) op te ruimen :).
 
Op XP zit er ook een limiet op. Zowel bij XP als Vista is het limiet van IE7 1024MB (en van IE6 geloof ik ook).
 
Hoi ik ben nieuw en ik gebruik zelf vista het is niet de map C:\Users\gebruiker\AppData\Local\Temp

in vista is de temporary internet files



C:\User\Gebruiker\Appdata\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\

:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan