Temporary Internet Files

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Ik heb een probleem waar ik niet uit kom.
ik heb niet al te veel ruimte meer op de C schijf.
heb een en ander doorgelopen en nu blijkt dat de map
C:\Documents and Settings\John\Local Settings\Temporary Internet Files
een heleboel ruimte inneemt. Het is heel vreemd, want als ik in die map ga kijken, dan staan daar alleen cookies e.d. in.Het grootste wat ik zie staan was 163 kb van een wave bestandje. Dus ik begrijp er eigenlijk helemaal niets van, want via eigenschappen zie ik dat er 6 mappen in staan en 24099 bestanden. Totaal 2.03Gb Zoveel zie ik er dus echt niet in staan.

heb ook weer de map temporary internet files geleegd, maar dat helpt niets.

Ik blijf dezelfde inhoud houden als ik bij eigenschappen kijk, heb ook nagekeken of ik verborgen bestanden en mappen weergeven heb aangevinkt en dat was dus aangevinkt . Hij zou dus alles aan moeten geven.

Wie weet hier een oplossing voor, want waarschijnlijk zit daar het probleem dat ik geen ruimte genoeg meer heb.
gr, jobo

Gebruik je IE? Dan kan je de cookies verwijderen.

Extra> Internet-opties> Algemeen> Tijdelijke internet bestanden en dan Cookies verwijderen.

En de geschiedenis wissen kan ook een oplossing zijn. Maar ik weet niet of je dat wilt net zoals de cookies.

Extra> Internet-opties> Algemeen> Geschiedenis en dan Geschiedenis wissen.

Nee, het heeft niks geholpen. Er stond daar ook dat hij alles ouder als 14 dagen moet wissen. cookies zijn dus ook verwijderd

ik heb de hele map Local Settings\Temporary Internet Files leeggemaakt , zie dus rechts ook geen bestanden meer staan en toch als ik bij eigenschappen kijk zie ik bij grootte 2,03GB zie bijlage

Bijlagen

• screenshot121.jpg
    screenshot121.jpg
    14,7 KB · Weergaven: 57
Geplaatst door Jozo
Laat ccleaner de boel eens opruimen.

Gebruik eerst dit programma eens en laat het resultaat weten.

Ik kan ook alleen maar aan verborgen bestanden denken..

dit probleem heb ik nou ook van de 70.ooo bestanden haalt ie er maar 4000 weg?
ook met ccleaner

door ccleaner te draaien is het opgelost, de TIF map is nu nog maar 1,14Mb ipv voorheen 2,03Mb
heb dus weer meer ruimte op de HD
dank voor de info
gr, jobo

Geplaatst door jobo182
door ccleaner te draaien is het opgelost, de TIF map is nu nog maar 1,14Mb ipv voorheen 2,03Mb
heb dus weer meer ruimte op de HD
dank voor de info
gr, jobo

Lees ik dit goed?
Die 2,03Mb zal je zeker 2,03Gb bedoelen maar heb je nu dan 1,14Mb of 1,14 Gb nog in de TIF map staan?
Als het maar 1,14Mb is dan is het OKE anders niet.

ja, typ foutje :-(
was 2,03Gb
nu nog 1,14Mb in TIF map
gr, jobo

jahoor, 't is opgelost
overigens wel vreemd, want ik maak de TIF mappen steeds leeg (ook offline items aangevinkt) en draai 1x per week schijfopruiming.
maar ccleaner haalde dus nog meer weg
gr, jb

Programma's als Disk Cleaner en Crap Cleaner duiken er vaak net wat dieper in :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan