temporary internet files

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneeuw

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Berichten
25
Mijn tijdelijke internet bestanden map is sinds kort steeds helemaal leeg terwijl ik wel surf. Kan me niet herinneren dat ik iets gewijzigd heb en map verborgen bestanden staat op weergeven. Kan iemand me helpen?
 
Iemand? Heb schijfruimte op 100mb staan en 20 dgn bewaren. Map bestaat wel maar 0 bytes=leeg dus. Ik kijk bij extra -internetopties - instellingen -bestanden weergeven
 
Kijk eens in verkenner
Extra > maptopties > Weergave:
-verborgen bestanden weergeven (aanvinken)
-Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (uitvinken)
 
Bedankt voor je antwoord maar ook dat staat beide zoals je omschrijft, snap er niets van, de map blijft gewoon leeg. Volgens mij zou het zelfs te zien moeten zijn zonder deze mappen aan of uit te vinken, dacht ik zelfs. Heb al herstelpunten gebruikt maar dat wil niet op één of andere manier, lijkt me ook niet zo'n goed idee op nieuwe laptop eigenlijk
 
Ik zie er eigenlijk geen erg in dat je tijdelijk bestanden opgeruimd zijn/er niet zijn.

Wat gaat er dan fout?
 
Ik zie er eigenlijk geen erg in dat je tijdelijk bestanden opgeruimd zijn/er niet zijn.

Wat gaat er dan fout?

Waarom?? Omdat het handig is en het er tot voor kort gewoon stond, dat hoef ik toch niet uitleggen, lijkt me.........

Wat er fout gaat? Daarom ben ik juist hier, om antwoorden te zoeken natuurlijk!
 
Ja sorry, ik begrijp niet waarvoor die bestanden nu handig kunnen zijn :confused:

Bij mij worden die bijvoorbeeld gewist met ccleaner.
Heb jij toevallig ook dit programma of soortgelijk programma geinstalleerd staan?
 
Gebuik geen CC cleaner oid. Wel Norton antivirus en heb Recuva geïnstalleerd maar volgens mij was het toen nog goed. Ik wil het gewoon snappen en kom er maar niet achter.
 
Ik denk dat het een programmatje is dat de temporary files leeghaalt ofwel een instelling in windows dat veranderd is...

Echter kunnen we dit zo niet weten aangezien we niet voor je pc zitten en het allemaal eens zelf kunnen bekijken ;)
 
Ik heb windows inmiddels gereset maar ook dat helpt niet. Ik zie bij eigenschappen van de map cookies en temp.int.files wel heeeeeeeeeel veel bestanden staan. Open ik de map dan staat er: de map is leeg. Ze zijn dus gewoon onzichtbaar, maar staan er blijkbaar wel.

Nog eenmaal de vraag: kan iemand me helpen??

Alvast dank.
 
heb je er last van dat deze files niet gevonden worden?
want je zegt wel dat ze erin staan, maar dat je ze niet kan weergeven.
waarom wil je ze weergeven?
en staan de verborgen bestanden weer op zichtbaar?
 
heb je er last van dat deze files niet gevonden worden?
want je zegt wel dat ze erin staan, maar dat je ze niet kan weergeven.
waarom wil je ze weergeven?
en staan de verborgen bestanden weer op zichtbaar?


Ja, die staan op zichtbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan