temporary internet files

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raimundo

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
124
Ik heb een probleem met mijn laptop met de temporary intenet files.
Ik heb Vista als OS
instelling voor die temporary intenet files is max.50 MB. Als ik alle temporary files verwijder blijven de (niet zichtbare) folders onder content.ie5 nog vol zitten. Sterker nog, ze zijn inmiddels aangegroeid tot honderden MB.
Ik kan alles wel handmatig verwijderen, maar dit moet toch slimmer kunnen lijkt me.
Op mijn Windows 7 desktop doet dit verschijnsel zich niet voor. Daar bevinden zich slechts een beperkt aantal folders/files onder content.IE5 (en alles alleen de laatste dag aangemaakt).
Doe ik iets fout? Of is dit een Vista probleem?
Raimundo
 
hoe verwijder je dat dan
kan je het niet met ccleaner doen
 
Kun je instellen in je browser.
Onder IE:

- ga in de menubalk naar Extra -> (Internet)opties
- ga naar het tabblad Algemeen, hier kun je instellen wat er met je tijdelijke bestanden
moet gebeuren

Tardis
 
Browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten aanvinken. (tab: algemeen)
BrowserGeschiedenisVerwijderen.jpg
 
Laatst bewerkt:
coolkil -> voorlopig verwijder ik de subfolders onder content.ie5 windows zelf. Óf de hele folders (mag soms niet) of alle bestanden in de subfolders (alles selecteren en dan delete).
mik zjegger -> dat werkt wel voor de history, maar kennelijk niet voor deze subfolders.

Het blijft vreemd dat bij Vista (althans op mijn laptop) allerlei subfolders (onder content.IE5) met "tijdelijke" bestandjes zit van maanden oud en dat bij Windows7 er alleen bestandjes te zien van de laatste dag (daar worden ze kennelijk wel netjes opgeruimd)

misschien allemaal niet zo belangrijk, maar ik liep er toevallig tegenaan.
R
 
Kan over Vista niet zoveel zeggen omdat ik het eigenlijk maar 14 dagen heb uitgeprobeerd,toen had ik genoeg gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan