Hoi,
Ik heb een formulier met klanten. Deze klanten zijn toegekend aan een ranking nl 1, 2 of 3.
Ik heb een formulier waar de gebruiker de ranking kan selecteren.
Wanneer de ranking is gekozen wordt een ander formulier geopend met enkel de klanten van de gekozen ranking.
Tot hier gaat alles goed.
Maar in de dropdown kan de gebruiker ook 99 kiezen als waarde. En 99 wil zeggen alle klanten. Dus klanten van ranking 1, 2 of 3.
Maar dit lukt mij niet.
Wat heb ik gedaan ?
Formulier A met dropdown 1, 2, 3 of 99.
Bij nawerken
en
In formulier B, dat geopend worden na keuze ranking, bij de gegevens in de kolom Ranking = tempvars!ranking
Dus bij 1, 2 en 3 werkt dit.
Dan bij keuze 99 doe ik
en
Maar werkt niet.
Op welke manier kan ik meerdere waarden toekennen aan een variabele zodat in de query, bij openen nieuw formulier, de juiste records worden getoond ?
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Ik heb een formulier met klanten. Deze klanten zijn toegekend aan een ranking nl 1, 2 of 3.
Ik heb een formulier waar de gebruiker de ranking kan selecteren.
Wanneer de ranking is gekozen wordt een ander formulier geopend met enkel de klanten van de gekozen ranking.
Tot hier gaat alles goed.
Maar in de dropdown kan de gebruiker ook 99 kiezen als waarde. En 99 wil zeggen alle klanten. Dus klanten van ranking 1, 2 of 3.
Maar dit lukt mij niet.
Wat heb ik gedaan ?
Formulier A met dropdown 1, 2, 3 of 99.
Bij nawerken
Code:
tmp_ranking = me.filt_ranking
Code:
tempvars!ranking = tmp_ranking
Dus bij 1, 2 en 3 werkt dit.
Dan bij keuze 99 doe ik
Code:
if me.filt_ranking = 99 then tmp_ranking = "1 or 2 or 3"
Code:
tempvars!ranking = tmp_ranking
Op welke manier kan ik meerdere waarden toekennen aan een variabele zodat in de query, bij openen nieuw formulier, de juiste records worden getoond ?
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Laatst bewerkt: