• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tennis rooster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Weskes17

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2010
Berichten
1
Hoi,

Ik heb mijn schoonvader beloofd te helpen met zijn tennisclubje. Ze zijn met zeven man en spelen twee keer per week. Elke speeldag zijn er vier spelers, twee reserves en een chauffeur (zeven man dus). Waar het hier om gaat is om per maand of zelfs per seizoen een rooster aan te maken (hopelijk automatisch), zodat alle spelers even vaak aan de beurt komen om te spelen. Het is natuurlijk ook handig als dat ook lukt voor de reserves en de chauffeurs. Nu was het zo dat ze in 2009 op de maandag en woensdag speelden. Ik weet niet of dat ook voor 2010 geldt, maar dat lijkt me makkelijk te veranderen naderhand.

Ik ben wel enigzins handig met Excel, maar nu weet ik eigenlijk niet waar ik moet beginnen en welke formule ik hiervoor zou kunnen gebruiken. Graag jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan