Tennisschema op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuifje_007

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
Ik probeer een tennisschema te maken op de website. In de eerste ronde heb je bijv. 32 spelers. Dan blijven er in de tweede ronde 16 spelers over, 8 in kwartfinale, 4 in halve finale, 2 in finale en uiteindelijk is er een winnaar.

Dus ik wil de spelers, die verdergaan in de toernooi, selecteren mbv keuzerondjes of keuzelijstjes.

Ik probeerde het in FrontPage of Dreamweaver te maken maar ik weet niet precies hoe je de gegevens van de ene (ronde) naar de andere (ronde) kan doorgeven. Is dit mogelijk?

Dit is mogelijk, en ik denk wel dat het nog vrij eenvoudig moet zijn ook.

Je kan, als je iets van javascript kent, of als iemand die wil helpen hierbij, bij het selecteren van de winnaar van een match, een "function" die je in javascript definieerd laten uitvoeren die automatisch de naam van de geselecteerde persoon toont in de volgende match.
Zou je eventueel een zipfile kunnen maken en hier als bijlage uploaden met de pagina die tot nu toe klaar hebt? Dan kan ik of iemand anders via dit forum zo'n script maken.

Greetz : Jer:cool:en.

Bedankt voor je reactie. :)

Ik heb een stukje html-code gemaakt om als voorbeeld te geven wat ik eigenlijk wil. Dus als je in de eerste ronde ‘Elena Dementieva’ selecteert, wordt haar naam automatisch in de tweede ronde geplaatst.
Het probleem is dus dat ik geen stukje script weet hoe je van de ene keuzerondje naar het andere keuzerondje kan doorgeven.

Bijlagen

Hey Kuifje_007,

Hier in de bijlage vind je de html die werkt zoals je het wilt.
Ik heb me wel de vrijheid genomen de tabel te centreren ;) .
Veel succes ermee :thumb: .

Greets : Jer:cool:en.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan