terminal loopt vast Bezig met configureren van ttf-mscorefonts-installer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de sites, ja ik dacht dat ubuntu lichter was maargoed vanavond installeer ik xubuntu nog en dan is dat probleem ook van de baan

Ik heb wel 6 gb ram maar ik vind linux veel logischervin alles en je kan minder snel iets misdoen wat ik bij men windows vaak had maar ik moet weten waar te beginnen en daar heb je me echt veel bij geholpen bedankt hiervoor

als je 6 gb. aan geheugen hebt, neem dan wel de 64 bit versie. En verder kan je dan makkelijk Ubuntu nemen ipv een XFCE versie.

Nee ik haat het dat die koeling meer blaast dan bij windows en de uitlaat warm is terwijl bij xfce heb ik dat niet daarom neem ik liever een lichtere Die relatief frisse lucht geeft

Ah zo. Hm.....geen idee waarom dat zo is trouwens. Ik hoor er eigenlijk verder niemand over.

@gast0664

Gebruik het berichtenvenster "snel reageren" als je direct op de vorige posting reageert en niet de "quoteknop" a.u.b.

ja femke ik weet het ook niet ik zet deze vraag op opgelost als ik nog vragen hierover heb zal ik ze zeker stellen

heb geen probleem meer met xubuntu dus en heb die ttf mscorefonts geinstalleerd via synaptic en daar ging het vlotjes.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan