Terraria in Visual Basic! [Open Source]

Status
Niet open voor verdere reacties.

MatthiWare

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2011
Download

Hallo iedereen

tijdje geleden heb ik voor school een game moeten maken.
Uitendelijk heb ik gekozen om Terraria na te maken, nadat het project ingediend was heb ik nog een tijdje er aan voort gewerkt.

De code is niet mooi ik heb het ook nooit schoon gemaakt. Het spel draait op GDI32+ & .Net 3.5

Youtube filmpje
Download zip
Website [HTTPS]

Ik weet da dit onderdeel van het forum bedoeld is om programma's uit te testen en helpen te verbeteren.
Maar ik ben het project eigenlijk meer dan beu, en heb nu plannen voor een aantal nieuwe games...

Ik weet dat het spel nog lang niet klaar is en ook veel fouten bevat, maar als je geïnterreseerd bent in de code of er eens wilt in kijken.
Het staat allemaal op Codeplex.com (open source website van microsoft)

Als er mensen zijn die dit project zouden willen voort zetten stuur me gerust een berichtje op skype. (Je hebt het beste TFS (teamfoundation server) voor Visual Studio) als file manager)
Inschrijven als team lid

Bedankt ;)
& Veel plezier met het spel of de 'verwarrende code'

NOTE: De afbeeldingen zijn van het originele spel ik heb er geen copyright voor heb al een email gestuurd naar de makers van terraria maar ik denk dat die hun mails niet meer lezen ;)

Laatst bewerkt:
Ziet er al wel erg veelbelovend uit, echter gebruik je q om naar links te lopen?

Het lang laden duurt omdat de code niet schoon gemaakt is in het grootste deel.
Ten tweede moet hij een aantal dingen doen tijdens het opstarten, namelijk:
  • De afbeeldingen laden
  • De xml configuratie bestanden lezen
  • Een instantie maken van de hele game world
  • Random grotten, edelstenen maken en toevoegen
  • De hele game wereld controleren zodat het mooie afrondingen krijgt waar lucht is

Ook wil ik nog eventjes vermelden dat ik mensen zoek (vb.net) die dit project willen voort helpen.
Word lid van het team

Voor de rest, bedankt voor de positieve reacties ;)

Mvg, Matthias van MatthiWare ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan