Terratec aureon 5.1 geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leonardo1957

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2008
Ik heb de software van deze soundcart zowel van de bijgevoegde cd geprobeerd en van de site,echter er is 1 maal
in de taakbalk een controlpanel gezien,maar komt niet meer te voorschijn.
Normaal kan je in msconfig zien wat er opstart,maar daar staat de soundcart in zijn geheel niet.

Hoe los ik dit op ?

Vriendelijk bedankt.:)

Laatst bewerkt:
opgelost

Op de soldeerzijde stond dat het een FUN versie bleek.
Software van de site af gehaald en het werkt.
Voor diegene die zo'n kaartje kopen,installeer NIET de drivers van de bijgeleverde cd indien er op de achterkant Aureon 5.1 Fun staat,anders gewoon wel installeren.

Weer wat wijzer geworden.

Leonardo:thumb:

Bedankt voor deze tip, heb dit kaartje ook maar wat valt de software tegen zeg... Kom er echt niet uit. Heb jij dat ook?

Het is helaas geen hoogstandje,maar werkt verder wel aardig.
Tja het is geen Creative kaart he.:thumb:

Ik heb dit kaartje ook sinds een paar maanden thuisliggen, maar ik heb onlangs windows opnieuw moeten installeren.
Omdat in eens de hele windows partitie leeg was(andere partities gelukkig niet) maar sinds die installatie herkent hij die geluidskaart niet meer.:( en ik had hem juist gekocht omdat daar zo'n digital spdif uitgang en ingang op zit om geluid van mijn tv over de computer boksen te streamen. Ik heb hem ook al in een ander pci slot geprobeerd en toen zag hij hem ook niet.:(
weet iemand wat het probleem kan zijn?

bij Windows,kaart uit de pci,er weer in en windows hardware opzoeken,moet hij vinden.
Bij apparaatbeheer,geluid,daar de software van je kaart installeren.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan