Terratec Cinergy C PCI HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

wii0fan

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2009
Hallo Helpmij.nl,

Ik heb vanmiddag bij de Alternate de Terratec Cinergy C PCI HD gekocht.
Nu heb ik hem aangesloten op mijn pc (Simpel inpluggen in het moederbord en klaar is kees) en nu heb ik de drivers etc geinstalleerd.

Nu wil ik de Terratec Cinergy C PCI HD gaan instellen bij Windows Media Center en word er naar me postcode gevraagt en naar wat voor kabel ik heb.

Zo gezegt zo gedaan, maar als Windows Media Center (Windows 7) naar zenders gaat zoeken, duurt het een eeuwigheid en als het zoeken is voltooit, krijg ik de mededeling dat er geen zenders zijn gevonden.

Wat gaat hier fout?

MVG,
Luke

PS: als jullie meer info nodig hebben geef ik het graag.

Laatst bewerkt:
Hallo Luke,

Ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig in welk pci slot je die kaart heb ingeplug een 64 bit of een 32 bit pci slot ?

(De 64 bit sleuven zijn iets langer dan die van 32 bit.)

Er zitten 3 gleuven bij mij in de PC,

1 groene (lange, dus ik neem aan de 64 bit - in die gleuf zit m'n videokaart)
2 witte (iets korter, de 32 bit neem ik aan)

In de kortere sleuf zit de kaart.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als die kaart er helemaal inpast zonder dat er ruimte overblijft dan is dat de 32 bit slot.
Op het plaatje hier onder zijn de bovenste 5 sleuven 64 bit en de enkele helemaal onderaan is een 32 bit pci slot.

400079123.jpg

Meschien kan het ook helpen als je de driver download.
Op een cd staat niet altijd de niewste driver.

Als die kaart er helemaal inpast zonder dat er ruimte overblijft dan is dat de 32 bit slot.
Op het plaatje hier onder zijn de bovenste 5 sleuven 64 bit en de enkele helemaal onderaan is een 32 bit pci slot.

400079123.jpg

Meschien kan het ook helpen als je de driver download.
Op een cd staat niet altijd de niewste driver.

Aan het plaatje te zien, zit de kaart in de de goede slot en alle drivers zijn geinstalleerd (van de Terratec website)

Ik heb echt geen idee waar het aan ligt, het is een TV tuner (DVB-C) en als de kabel erin zit en als ik bij WMC naar zenders wilt gaan zoeken, word er geen enkele zender gevonden.

Dan is er nog die Windows Media Center.
Je heb als het goed is bij die kaart de software Terratec Home Cinema ,die zou je eens kunnen proberen.
Een ander programma die je ook kan proberen is MediaPortal (open source (freeware)).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan