TerraTec phono preamstudio

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeanmi

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2001
Berichten
262
Ik heb mij bovenstaande hardware aangeschaft met de bijbehorende software. Maar..
De installatie verliep vlekkeloos. Maar na het aansluiten van mijn platendraaier (heb ook zelf een aarding aangeschakeld op de ingang van de zwarte stekker) komt er alleen maar gebrom door bij een opname. Wat loopt er mis.
Alvast bedankt voor elke hulp
 
Mag ik vragen welk besturingsysteem jij gebruikt.
Dit lijkt mij geen mp3 vraag namelijk.
 
Geplaatst door jeanmi
Ik heb mij bovenstaande hardware aangeschaft met de bijbehorende software. Maar..
De installatie verliep vlekkeloos. Maar na het aansluiten van mijn platendraaier (heb ook zelf een aarding aangeschakeld op de ingang van de zwarte stekker) komt er alleen maar gebrom door bij een opname. Wat loopt er mis.
Alvast bedankt voor elke hulp

Alle pluggen goed erin. Die aarding, is dat die van de platendraaier??
 
Ja absoluut de aarding is van de platendraaier. En loopt dus van de platendraaier naar de phonopreamp usb
Besturingssysteem is Windows XP.
Groetjes
 
Dan ga ik het even naar de xp sectie verplaatsen.
Maakt voor de vraagsteller niks uit.
Hij krijgt zijn berichtjes toch wel.
 
Beste mensen,

Kan er mij nu niemand een oplossing aanreiken.
Er moeten toch een hoop personen zijn die hun LP digitaliseren door middel van een Preamp van Terratec.
Ik herhaal even mijn vraag, hoe komt het dat ik alleen maar een gebrom hoor bij het opnemen van een LP (alhoewel een aarding van de platendraaier is aangebracht naar de preamp van Terratec
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan